15.6" laptop gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbkers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08-2023
Nadat mijn HP Pavilion DV6 2030SD is overleden, ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Op dit moment studeer ik nog, waardoor ik vooral alle programma's van Office gebruik. Deze moeten soepel kunnen draaien, maar ook Photoshop en 1080p-films wil ik zonder haperen af kunnen spelen. Simpele spellen als Football Manager 2013 moeten tevens kunnen worden gedraaid. Zelf dacht ik aan een budget van zo'n 600-700 euro. De vereiste hiervoor is dat de laptop een lange levensduur heeft en over een tijd ook nog met de programma's van later meeken, liefst 5 jaar of meer.

Ik ben van plan de laptop veel te verplaatsen en ook naar school/werk mee te nemen in mijn tas, waardoor 15,6" en een niet al te zware een pré is. Ik heb geen merkvoorkeuren, maar het oog wil ook iets..

Zelf vond ik de 1080- laptops; Asus N56VM-S4107V en Lenovo IdeaPad Y500-MBG2AMH. Of kan ik beter kiezen voor de Asus N56VM-S3086V, de Lenovo Thinkpad Edge E530 of iets heel anders? Het uiterlijk van de Sony Vaio-notebooks vind ik prachtig, maar die zijn iets duurder. Is er een goede of goedkopere middenweg te vinden? Ik heb namelijk ook na het lezen van veel reviews geen enkel idee welke hardware-eisen overeen komen met mijn gebruik.

[ Voor 4% gewijzigd door tbkers op 09-12-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Neem of een mooie asus n56 of een dell 15R SE voor 650 ish en lees bij een ander topic dat je daar nu een externe hardeschijf bij krijgt