Beste Tweakers,
Ik heb laatst een nieuwe computer besteld, en die met iemand in elkaar gezet. Toen ik hem wilde opstarten om Windows te installeren stuitte ik op het volgende probleem:
Zodra de computer boot komt dit opstartscherm in beeld:

Vervolgens moet je <delete> of <F12> etc. drukken, maar er gebeurt bij mij gewoon niets. Totaal geen reactie. Na ongeveer 30 seconden springt hij dan weer op een zwart scherm en blijft het leeg. Ik heb twee toetsenborden geprobeerd, een PS/2 toetsenbord en een draadloos USB toetsenbord, beide werken normaal goed, maar bij deze computer niet. De lichtjes op de toetsenborden gaan overigens wel gewoon branden.
Kan iemand mij vertellen waar het probleem zit of wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt!
Hieronder nog even de specs:
- Moederbord: Gigabyte GA-H77-DS3H iH77
- Processor: Intel Core i5 3570 3.40GHz
- Videokaart: MSI GTX670 PE 2GB
- Geheugen: Corsair 2x4GB, DDR3, PC12800, Vengeance
- Voeding: Corsair CX 80Plus Bronze 600W
- Harde Schijf: Seagate 3,5" 1TB
- SSD: Samsung 2,5" 128GB 830 Series
Ik heb laatst een nieuwe computer besteld, en die met iemand in elkaar gezet. Toen ik hem wilde opstarten om Windows te installeren stuitte ik op het volgende probleem:
Zodra de computer boot komt dit opstartscherm in beeld:

Vervolgens moet je <delete> of <F12> etc. drukken, maar er gebeurt bij mij gewoon niets. Totaal geen reactie. Na ongeveer 30 seconden springt hij dan weer op een zwart scherm en blijft het leeg. Ik heb twee toetsenborden geprobeerd, een PS/2 toetsenbord en een draadloos USB toetsenbord, beide werken normaal goed, maar bij deze computer niet. De lichtjes op de toetsenborden gaan overigens wel gewoon branden.
Kan iemand mij vertellen waar het probleem zit of wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt!
Hieronder nog even de specs:
- Moederbord: Gigabyte GA-H77-DS3H iH77
- Processor: Intel Core i5 3570 3.40GHz
- Videokaart: MSI GTX670 PE 2GB
- Geheugen: Corsair 2x4GB, DDR3, PC12800, Vengeance
- Voeding: Corsair CX 80Plus Bronze 600W
- Harde Schijf: Seagate 3,5" 1TB
- SSD: Samsung 2,5" 128GB 830 Series