Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

NZBMATRIX uit de lucht .. . definitief

Pagina: 1
Acties:
  • 1.101 views

• Liqued
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 15:21
Als ik naar NZBMATRIX ga, dan krijg ik een vrij vervelende melding:
The End...

It is with our regret to announce that NZBMATRIX had closed.

We have had to make this decision due to a very large takedown request from a company called Wiggin LLC. These represent the following: Federation Against Copyright Theft Limited ("FACT"), Paramount Home Entertainment International Limited; Sony Pictures Home Entertainment Limited; The Walt Disney Company Limited; Twentieth Century Fox Film Company Limited; Universal Pictures (UK) Limited; Warner Bros. Entertainment UK Limited.

As everyone is aware we are DMCA/Takedown notice compliant, and always have been.
Once this notice is completed we are left with an impossible task of policing our indexing bots. Even then it won't stop there, there will be follow-up notices etc.

Coupled with this is problems with payment providers, we have been through pretty much everyone out there, in the end they all pull out.
There are massive server/bandwidth costs to pay, with the payments in-stability this is a very hard task.

NZBMATRIX has never been the subject of any legal issues or threats.

Also the Usenet Indexing scene is going through some changes, with content being removed from pretty much every provider its making the existence of an indexer irrelevant if the content does not even exists anymore.

So it's time for us to bow out...

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Crap :( Dat was mijn grootste nzb bron. Voornamelijk voor eigen gebruik, series die hier (nog) niet draaien etc. Heel jammer :(

Iemand die een goed alternatief heeft? :)

[ Voor 15% gewijzigd door redfoxert op 09-12-2012 10:59 ]

https://discord.com/invite/tweakers

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 02:40

heuveltje

KoelkastFilosoof

GSD#@^*$&^*&#$@^*&#@

Dat was inderdaad de feeder voor mijn complete sickbeard installatie :(
Dat word vanmiddag op zoek gaan naar alternatieven, maar ik begin het somber in te zien voor usenet in het komende jaar.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Ik gebruikte het ook i.c.m. Sickbeard, erg jammer. :(

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Er zijn genoeg search providers beschikbaar binnen Sickbeard, ik gebruik sinds ik hem geïnstalleerd heb altijd met meerdere search providers. :) Ook is het vrij eenvoudig om Spotweb installaties ook beschikbaar te maken als Newznab provider. :) Zie ook Entertainment vanuit de luie stoel: Spotweb als provider, voor degenen die er gebruik van willen en kunnen maken.

[ Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 09-12-2012 11:56 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Er zijn wel veel search providers, maar niet allen zijn even geschikt voor het automatiseren van downloads. TVNZB werkte vroeger perfecte, toen enkele andere geprobeerd maar terug gegaan naar handmatig downloaden omdat het niet goed werkte. NZBMatrix heb ik toen niet geprobeerd, maar ik weet ook niet of die toen al bestond.

Er zal wel weer wat anders komen, en op het moment dat dit goed werkt en groeit in populariteit wordt het weer offline gehaald (of gesloopt met DMCA requests of valse uploads) en dan komt er weer iets anders.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ralfbosz
  • Laatst online: 11:11

ralfbosz

xm create bosz -c

Voor SabNZBd zelf zitten beide 'index-site' opties dicht. Kijken welke SickBeard, CouchPotato en Headphones overeen hebben en daar maar mijn 'marbles' opzetten.

rm -r *

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 15:19
hmmm erg jammer inderdaad va NZBMatrix. Deze gebruikte ik ook. Gelukkig heb ik nog een oud account op nzbs.org. Deze maar weer toegevoegd :)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Volgens mij doet nzbsrus het ook niet meer ... of was dat al langer?

nzb.su werkt nog wel.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

InflatableMouse schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:19:
Volgens mij doet nzbsrus het ook niet meer ... of was dat al langer?
Redirect nu naar http://iphoneusers.com/. Maar nzbsrus heeft ook al langer problemen. ;) Ik gebruikte hem iig niet meer als nzb provider. :)
nzb.su werkt nog wel.
Ga ik eens checken. :)

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

Alleen even de vraag hoe lang die het volhouden, opzich is 7,5 dollar niks voor een jaar, maar ja als deze site na een maand ook niet meer werkt :(.

rm -r *

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik zou nu ook even niets meer betalen, de kans dat het morgen niet meer werkt is wel groter geworden dan 6 maanden geleden :).

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

headphones heeft geen interface voor nzb.su :(

rm -r *

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:50
ralfbosz schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:32:
headphones heeft geen interface voor nzb.su :(
Is gewoon een newznab site en hoewel ik geen headphones gebruik lijkt het me dat je die wel in kan vullen. Er staat zelfs een melding op nzb.su dat mensen headphones te vaak laten zoeken.

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

Amelandbor schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:35:
[...]

Is gewoon een newznab site en hoewel ik geen headphones gebruik lijkt het me dat je die wel in kan vullen. Er staat zelfs een melding op nzb.su dat mensen headphones te vaak laten zoeken.
Verrek, je kan daar de host zelf invullen :) Beter.

Nu nog zien wat de beperkingen zijn van nzb.su zonder VIP.

rm -r *

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:51

St@m

@ Your Service

Oplichters :P Ik neem aan dat ik mijn € 8,00 snel weer teruggestort krijg.. :/

:+

Hmm... wel lelijk dit, moet ik weer op zoek naar wat anders.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35
Ja, echt een paar dagen geleden 8 euro betaald, beetje jammer...
Naja, anders gaan we maar spotweb inrichten en het zelf doen.

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

Denk dat ik mijn eigen spotweb maar ga instellen, misschien nog even offline maken voor de rest van de wereld, dan heb ik nergens last van. Die nzb.su ziet er niet zo mooi uit als nzbmatrix.

https://github.com/spotwe...tweb-als-Newznab-Provider

rm -r *

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat maken de looks op een site uit als je toch vooral de API gebruikt? :?

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Dromer schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:38:
Ja, echt een paar dagen geleden 8 euro betaald, beetje jammer...
Naja, anders gaan we maar spotweb inrichten en het zelf doen.
Same here....ook een week orzo terug 8 euro betaald voor een account. Nu maar opzoek naar mooie alternatieven

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:06

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Leuke is dat je dus nieteens meer in kunt loggen om bijv. restitutie te vragen...

Mogen we van het T.net beleid wel over alternatieven praten eigenlijk?

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Damn! Laatst Newzbin er uit, toen overgestapt op nzbMatrix. Helaas van korte duur dus.

De vraag is idd waar nu naar toe? Iemand goede tips?

• dreetjuh71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-09 07:30
nzbgrabit.co.uk misschien?...ssstttt benieuwd hoelang die online blijft!!!! 8)7 ;w

[ Voor 5% gewijzigd door dreetjuh71 op 09-12-2012 13:31 ]

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:30
dreetjuh71 schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:30:
nzbgrabit.co.uk misschien?...ssstttt benieuwd hoelang die online blijft!!!! 8)7 ;w
Is Offline... Wellicht bezweken door de alternatievenzoekers...

edit: Doet het wel een beetje nu, maar met heel veel tegenzin.

[ Voor 11% gewijzigd door HenkEisDS op 09-12-2012 13:35 ]

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

nzbgrabit werkt nog wel alleen erg traag...

• dreetjuh71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-09 07:30
nope doet het gewoon is wat trager met openen zal idd wel te maken hebben met bezoekertjes...

• artie16
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 10:13
Zijn er alternatieven die zoals NZBMatrix duidelijke categorieën weergeeft? Gebruikte dit om te kijken of er al nieuwe HD films gereleased waren. En gebruikte het natuurlijk ook in combinatie met sickbeard. Heb hem nu op de Sick Beard index staan, even getest en het werkt.

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00
Het feit dat een site gesloten is zou nog discussiewaarde kunnen hebben. Het verwijzen naar alternatieven voor het downloaden van copyright beschermd materiaal is iets wat we hier op GoT niet toestaan. Daarom gaat het topic op slot.

edit:

Mocht men willen discussiëren over de huidige stand van zaken over usenet, torrents, morganelli groep, sluiting van sites en dergelijke en waar dit naar toe gaat en wat de eventuele gevolgen kunnen zijn dan staat het je vrij om een aanvraag te doen bij de mods om een topic hierover te openen. Dit gezien het onderwerp gevoelig ligt ten aanzien van de algemene voorwaarden van tweakers.

Het vragen naar invites en en alternatieve sites word hier niet op prijs gesteld.

[ Voor 51% gewijzigd door iisschots op 09-12-2012 16:28 ]

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.