The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Wat is voor jou een acceptabele kwaliteit?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dit voldoet prima als server/mediacenter/DLNA/webserver en de plasma is een Full HD 50" uit '10.
Een laptop "upgrade" naar een GTX 680M kost me 1000 pietermannen (ervan uitgaande dat ik mijn XPS voor 600 kan verkopen). Voor een <GTX 680 minstens 700+, dus die upgrade zie ik niet zitten.
Ik kan dus een nieuwe kaart (en waarschijnlijk voeding) in mijn HTPC stoppen, maar schroom ook niet een desktop te bouwen en de laptop te houden als multifunktioneel apparaat.
Vraag blijft dan alsnog staan, is die 7770 nou zo ge"hyped" als op videobenchmark en kan deze zich meten aan 300 euri kaarten of is dit allemaal een gevalletje gebakken lucht.
recap;
Als ik op de TV ga spelen, dan is het full HD (of minder).
Wordt het een "nieuwe" desktop op mijn U2711 (dell 27") dan ook <HD.
Ik heb het verder over niks spannends, SR3, Total war series of Sleeping Dogs (geen FPS'en).
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
In de test die je aanhaalt komt de 7770 alleen goed naar voren op prijs/kwaliteit, niet op kwaliteit...Bad Brains schreef op zondag 09 december 2012 @ 00:41:
Zit te kijken naar een nieuwe kaart voor mijn HTPC omdat mijn XPS17 (GT 555M) niet alle games meer trekt.
Deze wil ik dus op de Plasma spelen maar wel zonder fan (hoeft niet perse maar liever wel)
Ik kom er niet uit, is het nu top of flop?
Volgens videobenchmark staat hij alleen tussen kaarten die 2 a 3x zo duur zijn, in zijn alleentje.
Ist nu wat of is het ruk, want tweakers geeft er niet echt een raving review over.
(D'r zijn vast nog betere benchmarks dan die van HWI, maar dit is wel een mooi totaaloverzicht, alleen de GTX660(Ti) ontbreekt.)
Kortom: de HD7770 is best aardig voor een casual spelletje en alles is er goed op te spelen, maar voor hoge settings in de mooiste games is het nogal een verschil of je een HD7770 hebt of een HD7970 / GTX680.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Dank voor je linkje, die 2 laatst genoemde zijn wel 350,- / 450,- pieken.bwerg schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:05:
Kortom: de HD7770 is best aardig voor een casual spelletje en alles is er goed op te spelen, maar voor hoge settings in de mooiste games is het nogal een verschil of je een HD7770 hebt of een HD7970 / GTX680.
Dat is me ff teveel van het goede, zit overigens te kijken naar een Shuttle met een i5 2500k erin.
Ik zag dus ook deze Shuttle in de VnA maar kom er niet veel wijs uit hoe deze zich verhoud tot de i5.
Schijnbaar zijn die Xeons afgeknepen (afgeknipte) i7's met als grote voordeel multi cpu's maar dat gaat in mijn geval dus niet op.
Ik zoek een videokaart die b.v. Total war Shogun 2 op 30+ frames krijgt met een HD resolutie.
Mijn monitor doet wel 2560x1440 maar dat zullen de meeste kaarten niet trekken in mijn prijs klasse (200 euri met een kleine buffer)
Voordeel van native zou wel zijn dat je geen AA hoeft te forceren als ik het goed begrepen heb.
Iemand anders nog een idee?
Is die Xeon wat? Voorop gezegd dat je een nieuwe shuttle met een i5 2500k voor 440,- haalt.
dank,
edit;
Zoiets?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570 Boxed | € 181,50 | € 181,50 |
| 1 | Club3D Radeon HD7850 1Gb royalKing | € 158,99 | € 158,99 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 84,85 | € 84,85 |
| 1 | Shuttle SH67H3 | € 241,50 | € 241,50 |
| 1 | GeIL Enhance Corsa GEC316GB1333C9QC | € 66,90 | € 66,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 733,74 | |
[ Voor 44% gewijzigd door Bad Brains op 09-12-2012 19:30 ]