Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367257

Topicstarter
Hoi,

Ik wil voor mijn moeder een Amazon Kindle Fire kopen voor Kerst. (Ik woon in Engeland en ze zijn hier in de aanbieding voor 99 pond bij de Argos.) Ze heeft mijn Google Nexus gezien en is er diep van onder de indruk, maar ze gaat hem waarschijnlijk alleen gebruiken om haar e-mail te checken. Ik weet dat hij in Nederland niet te krijgen is, maar kan de Kindle wel in het Nederlands werken? Ik kan er niets op de Amazon website over vinden. Ik vind het een beetje zonde om een duurdere tablet te kopen, als hij toch alleen voor simpelere dingen wordt gebruikt? Maar Nederlandse taal is wel een vereiste.

Groet,
Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als ik de afbeeldingen zie ga ik ervan uit dat de Kindle's op Android draaien? Dan ja, dan zit er de Nederlandse taal in, kun je voor kiezen tijdens de eerste keer opstarten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

De eerste versie draait een aangepaste Gingerbread (2.3.3), de tweede een aangepaste Ice Cream Sandwich (4.0.3). Dat op zich is dus geen garantie dat je de taal zou kunnen instellen.
Q: What languages do the new devices support?
A: The new Kindle Fire and Kindle Fire HD currently supports US English. The latest free software update enables customers to set their device default language to one of six languages, including English (US), English (UK), German, French, Italian, and Spanish. Free dictionaries for each language will also be available. This software update is delivered automatically to your Kindle Fire.
bron

Dutch wordt niet genoemd. Voor de oudere versie zijn er workarounds.

[ Voor 9% gewijzigd door 8088 op 08-12-2012 22:31 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?