Net de Y500 binnen gekregen welke uitgerust is met een GT650m. Far Cry 3 geïnstalleerd, alles op low settings en ik krijg 10 fps. In GPU-Z wordt de 650m herkend maar kennelijk wordt hij niet gebruikt. Nieuwe drivers installeren gaat niet en oude drivers installeren gaat ook niet. Momenteel zijn de drivers verwijdert en kan ik dus geen nieuwe installeren. Ik krijg de volgende foutmelding:
NVIDIA-installatieprogramma kan niet doorgaan
Vereiste bestanden ontbreken
Ik heb al met de .inf bestanden zitten spelen maar dat heeft geen effect gehad. Ik draai momenteel nog W8 maar ook dat zal er volgens mij niet lang meer op staan. De 650m is ondertussen toch al een tijdje uit en ik denk wel dat er verwacht mag worden dat er deftige drivers uit zijn maar op google vind ik veel threads van mensen met gelijkaardige problemen maar telkens zonder een oplossing. Ook Beta drivers werken niet.
Zijn er nog mensen met dit probleem?
NVIDIA-installatieprogramma kan niet doorgaan
Vereiste bestanden ontbreken
Ik heb al met de .inf bestanden zitten spelen maar dat heeft geen effect gehad. Ik draai momenteel nog W8 maar ook dat zal er volgens mij niet lang meer op staan. De 650m is ondertussen toch al een tijdje uit en ik denk wel dat er verwacht mag worden dat er deftige drivers uit zijn maar op google vind ik veel threads van mensen met gelijkaardige problemen maar telkens zonder een oplossing. Ook Beta drivers werken niet.
Zijn er nog mensen met dit probleem?