Ik ben bezig met een multimedia setup voor films en muziek en was benieuwd of m'n plan ook echt werkt. 
Ik had 't volgende in gedachten:
-Apple TV 3rdGen met daarop aTV Flash
-optische kabel naar Audioset (waarschijnlijk de Edifier S730D)
-aansluiten via UTP kabel op 't netwerk en daarmee ook op een toekomstige
-Synology Disk Station DS209
Als ik 't goed begrijp kan ik dan:
-dmv aTV Flash de meeste bestanden (voornamelijk MKVs van 8-13GB in 1080p) afspelen, zonder de tussenkomst van iTunes
-via de XBMC app (op de appel televisie) een movie-library opbouwen
-bij films aparte subtitle bestanden inladen, eventueel sub-/audio-delays instellen
-over 't netwerk bij alle bestanden op m'n computer komen en later
-films op de Synology NAS afspelen
-draadloos muziek op een iDevice op de speakers afspelen (dmv Airplay)
Ik sta op 't punt alles te bestellen maar wil straks niet opgescheept zitten met componenten die toch niet werken zoals verwacht.
Ik ben dan ook erg benieuwd of de combinatie Apple TV + aTV Flash een aanrader is en HD rips soepel af kan spelen en of ik verder nog iets over 't hoofd zie. Alles kan er naar aanleiding van reviews goed uitzien maar dan zie je altijd dat er details zijn die in specifieke situaties de boel plat leggen.
Ik had 't volgende in gedachten:
-Apple TV 3rdGen met daarop aTV Flash
-optische kabel naar Audioset (waarschijnlijk de Edifier S730D)
-aansluiten via UTP kabel op 't netwerk en daarmee ook op een toekomstige
-Synology Disk Station DS209
Als ik 't goed begrijp kan ik dan:
-dmv aTV Flash de meeste bestanden (voornamelijk MKVs van 8-13GB in 1080p) afspelen, zonder de tussenkomst van iTunes
-via de XBMC app (op de appel televisie) een movie-library opbouwen
-bij films aparte subtitle bestanden inladen, eventueel sub-/audio-delays instellen
-over 't netwerk bij alle bestanden op m'n computer komen en later
-films op de Synology NAS afspelen
-draadloos muziek op een iDevice op de speakers afspelen (dmv Airplay)
Ik sta op 't punt alles te bestellen maar wil straks niet opgescheept zitten met componenten die toch niet werken zoals verwacht.