Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10-2024
Verhaal: 'Wreck-it Ralph' is de slechterik in een videospel, maar zou graag net zo geliefd zijn als de perfecte 'Fix-It Felix' uit hetzelfde spel. Dus zodra hij hoort van een nieuw spel met in de hoofdrol de geliefde Sergeant Calhoun, besluit Ralph het spel in te sluipen met slechts één doel: winnen en het behalen van een medaille. Maar als snel gaat het helemaal mis als er in het spel een dodelijke vijand zijn intrede doet. Ralphs enige hoop is 'Vanellope von Schweetz', een kleine 'fout' in het spel dat het misschien voor elkaar kan krijgen om van Ralph een goede jongen te maken.

IMDb (8,2 / 17842) :*)
Genre: Animatie / Komedie
tijdsduur: 101 minuten

Kortom, deze film zit compleet vol met game-personages en dergelijke wat mij persoonlijk wel grappig lijkt. Verder zijn de meeste recensies allemaal positief over de film en prima voor jong en oud. Iemand die deze film een keer van plan is te gaan kijken? Wat denken jullie ervan? Leuk? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik ga er binnenkort een keer met het dinnetje heen :) Lijkt me leuk!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Zeer benieuwd naar, en het is mooi om te zien hoeveel bekende videogamepersonages een cameo hebben in de film. De regisseur heeft laten weten graag Mario te willen verwerken in de sequel, en gezien de kritieken en opbrengsten komt dat vervolg er wel.

Als alle lof overigens terecht blijkt heeft Disney zelf dit jaar een betere film afgeleverd dan dochterbedrijf Pixar met Brave, ook interessant :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ram0n op 09-12-2012 13:02 ]

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:29
Ben erg benieuwd

Toen ik de trailer zag met: "Hello, I'm Zangief, I'm bad guy." was mijn interesse al gewonnen natuurlijk :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:09

tomk94

Developer

Heb hem vorige week dinsdag gezien als sneak preview bij Pathe. En het is een geweldige film. Heb erg gelachen. Een echte aanrader!

[ Voor 15% gewijzigd door tomk94 op 11-12-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topper! Vandaag gezien in de 3D variant. Als gamer van het allereerste uur voelde ik me warm onthaald met deze film. Kwam ik later pas achter, maar deze film heeft al een nominatie binnen voor beste animatie film 2013 (oscar) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:29
Gisteren gekeken. Erg leuk!

Al vraag ik me ook af hoe hij aanslaat bij het jonge Disney publiek...
Die niet bekend zijn met bv Q-Bert, Pacman, Zangief, NES-controllers. Is het dan nog net zo leuk?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Chillz schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:42:
Gisteren gekeken. Erg leuk!

Al vraag ik me ook af hoe hij aanslaat bij het jonge Disney publiek...
Die niet bekend zijn met bv Q-Bert, Pacman, Zangief, NES-controllers. Is het dan nog net zo leuk?
Ze kunnen wellicht niet alle game-gerelateerde humor eruit kunnen halen, maar het verhaal is redelijk universeel. En er zijn hoe dan ook paralellen te trekken met games die nu uit zijn en waar de jeugd wel bekend mee is. Wat dat betreft zie ik ook twee lagen. 1 laag voor de volwassenen waarvoor bepaalde grappen/verwijzigen jeugdsentiment is en een 2e laag voor het jonge Disney publiek.

Ik vond 'm in ieder geval fenomenaal ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Pagina: 1