apple bluetooth toetsenbord met windows 8 pairen (op pc)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-07 17:30
Ik heb een bluetooth toetsenbord en muis. deze gebruikte ik met mijn mac mini. de mac mini heb ik verkocht, en de muis en toetsenbord ontkoppeld.

nu wil ik ze graag gebruiken op mijn laptop, via bluetooth.

de muis kan ik zo koppelen. maar het toetsenbord geeft wat problemen.

op de mac moet je het toetsenbord dmv een code pairen.
wanneer ik windows 8 een apparaat wil toevoegen, vindt hij hettoetsenbord wel, maar kan hij niet verbinden. soms krijg ik wel een schermpje waar ik een code in moet typen, maar in dat schermpje staat niet welke code ik moet gebruiken bij mijn toetsenbord.

hoe kom ik daar achter, of moet ik eerst een driver voor het apple bluetooth toetsenbord installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Welk toetsenbord? Zover ik weet heb je geen codes nodig voor het pairen en moet je het apparaat alleen maar selecteren in de bluetooth software op de PC. Staat er geen code op de onderkant vet het tobo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:10
Wanneer je gaat verbinden geeft windows je als het goed is 3 keuzes. Zelf een code verzinnen, een voorgeprogrameerde code gebruiken of windows een code laten genereren.

Je kiest ervoor dat windows een code moet genereren..
Die code toets je in op je keyboard en drukt op enter om te bevestigen.. thats it. (zo is het voor windows vista/7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
ik heb het grote doorzichtige / witte toetsenbord van apple.
op de mac mini moet je hem pairen met een code, die op het beeldscherm van de apple wordt getoond. deze code wordt gegenereerd, en is dus geen vaste code.

met windows 8 krijg ik in het apparaat toevoegen scherm netjes het toetsenbord te zien, maar het verbinden werkt vervolgens niet / duurt te lang volgens windows.

ik kreeg bij 1 van de pogingen de vraag om een code, maar deze heb ik dus niet.

bij mijn nokia 6230 of zo kon je inderdaad kiezen hoe je wilt pairen, maar blijkbaar werkt dat niet geheel hetzelfde.

op youtube vond ik een folmpje over pairen met windows 7, je kon dan met links klikken op een gevonden apparaat en dan de driver eerst installeren. die optie heb ik niet in windows 8

[ Voor 24% gewijzigd door engelbertus op 08-12-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
Ik heb nog gezocht en geprobeerd, maar het lukt me absoluut niet het toetsenbord te koppelen met windows 8.
Als er nog mensen met tips zijn, of die het wel gelukt is, dan hoor ik dat graag.
Of wanneer iemand met hetzelfde toetsenbord, en windows 8 dit eens kan proberen zou ik het erg op prijs stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
Niemand nog ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

http://www.tenniswood.co....s-keyboard-with-windows-7

Kan zijn dat je probleem: 6. Although it won’t look like it, it will now be waiting for you to enter the same password on your new Apple keyboard (remember to press enter)

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
Nope..
Dat werkt niet.
Met w8

Heb je in de desktop of configuratiescherm omgeving niet de keuze om zelf te bepalen hoe je moet pairen.
In de widget mode een device toevoegen kan ook, je moet dan de code intypen die bij de gegevens van je toetsenbord zaten.

Misschien dat ik. Het nog eens kan proberen door op de pc een code te typen en ook op het toetsenbord.
Echter de reactie van de pc was altijd min of meer direct na de enter op de pc, en de melding (hoe user friendly) : dat werkt niet.
Pagina: 1