Connection time out bij installeren Black Ops II

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaag
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-11-2022
Hallo allemaal,

Afgelopen woensdag had ik wat problemen met het downloaden van een nieuwe update voor Call of Duty: Black Ops II. Ik kwam op het idee om Black Ops te verwijderen en opnieuw te installeren.

Voordat de installatie begint krijg ik een scherm voor mij met het volgende:

'Creating local game cache files...'

'Preparing Call of Duty: Black Ops II files for install'

Na een ongeveer 20 a 30 min krijg ik het volgende:

An error occurred while installing Call of Duty: Black Ops II (connection time out)

Ik heb steam verwijderd en weer geinstalleerd. Windows Firewall uitgezet en weer geprobeerd. Elke keer krijg ik voor de installatie het scherm met: 'Creating local game cache files' en na een tijdje 'An error occurred while installing Call of Duty: Black Ops II (connection time out)'

Ik heb echt geen idee hoe je dit probleem moet oplossen. Ik hoop dat één van jullie mij kan helpen.

Met vriendelijke groeten,

Gaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe een disk cleanup, verwijder alle overtollige mappen in program files van steam en COD, wat je ook kan doen is CCleaner gebruiken om het register op te schonen. en anders een handmatige zoekopdracht binnen regedit naar COD referenties, maar wees daar voorzichtig mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaag
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-11-2022
Na het verwijderen van steam en COD heb ik CCleaner gebruikt. Ook heb ik alle bestanden van COD/Steam + de verborgen bestanden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 11:10
En werkte dit? ik zit nu met hetzelfde probleem maar dan met updaten.
Er staat Update Required, vervolgens klik ik op BO2(mp/sp/zombies whatever) en staat er Preparing to launch, na een minuutje komt ie met de
An error occurred while installing Call of Duty: Black Ops II (connection time out)
Word er helemaal gek van, heb het ondertussen ook bij BL2.

Verifyen of game cache werkt ook niet meer, en heb al weet ik het hoeveel geprobeerd om het te fixen :@

Juisst, windows opnieuw geinstalleerd, zelfde fout ..

*staat op het punt om pc uit het raam te knikkeren*

[ Voor 10% gewijzigd door Zen!th op 15-12-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
NVM, provider foutje, blockte het verificatie gedeelte van steam! LAME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 16:21

User

S3

Bij welke provider zit je? Ik heb ook een weekje problemen met Steam gehad wat nu ook verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Solcon zit ik bij, beetje kuttig zijn die de laatste tijd, maargoed was weinig anders in de buurt bij ons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hmmm... Ikzelf heb vergelijkbare problemen, maar dan met Hitman: Absolution. Provider is Ziggo.
Wat kán helpen is het verwijderen van ClientRegistry.blob. Al hielp het bij mij niet overigens.

[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 15-12-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Zen!th schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 19:50:
Solcon zit ik bij, beetje kuttig zijn die de laatste tijd, maargoed was weinig anders in de buurt bij ons!
Ik zit ook bij solcon. Sinds een poosje heb ik een VDSL verbinding en een router van solcon. Wat een drama zeg. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Jaa ik word lam van die lui, kan ook geen porten forwarden enzo. echt heel drama. maargoed men steam is weer gefixt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zen!th schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 22:57:
Jaa ik word lam van die lui, kan ook geen porten forwarden enzo. echt heel drama. maargoed men steam is weer gefixt!
Mooi, maar wát was nu uiteindelijk de oplossing? Dit zodat mensen in de toekomst Het ook kunnen proberen en hopelijk werkt het voor hen ook! En aangezien ik een vergelijkbaar probleem heb...

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 15-12-2012 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

CptChaos schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:08:
[...]
Mooi, maar wát was nu uiteindelijk de oplossing? Dit zodat mensen in de toekomst Het ook kunnen proberen en hopelijk werkt het voor hen ook! En aangezien ik een vergelijkbaar probleem heb...
Gaan klagen bij de provider en hopen dat zij er wat aan doen. Aan de gebruikerskant kan je vrij weinig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ik had dus de provider gebeld (20 min gewacht voor ik aan de beurt was).
Daar het probleem uitgelegt, zodra ik over steam begon wisten ze genoeg en hebben ze een aanpassing gemaakt.

Ik had alle mogelijke manieren al geprobeerd namelijk, safemode, die .blob weg, alles verwijderen behalve steam.exe en steamapps, dat soort zaken en zelfs een PC reinstall, dus moest het wel een provider foutje zijn, had al het andere al uitgesloten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Zen!th schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:25:
Ik had dus de provider gebeld (20 min gewacht voor ik aan de beurt was).
Daar het probleem uitgelegt, zodra ik over steam begon wisten ze genoeg en hebben ze een aanpassing gemaakt.

Ik had alle mogelijke manieren al geprobeerd namelijk, safemode, die .blob weg, alles verwijderen behalve steam.exe en steamapps, dat soort zaken en zelfs een PC reinstall, dus moest het wel een provider foutje zijn, had al het andere al uitgesloten!
De support bleef bij mij volhouden dat het aan mij zou liggen. Maar plots was het probleem verholpen, maar mij op de hoogte stellen van het feit dat Steam weer werkt? Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hmmm... Bij mij is het probleem anders opgelost:
Sommige games kun je tegenwoordig in een andere 'library' installeren, zo wilde ik dat ook met Hitman: Absolution. Dit mislukte elke keer, ondanks dat ik een zgn. library had aangemaakt. Kreeg net een gift van iemand (Pineapple Smash Crew) en die geïnstalleerd in diezelfde nieuwe library. Vervolgens Hitman: Absolution opnieuw geïnstalleerd en die download nu. :)
Pagina: 1