Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech C270 webcam incompatible Windows 7 64

Pagina: 1
Acties:

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:48
Ik heb deze webcam sinds Maart 2011, maar na de laatste Windwos 7 service pack wordt de webcam niet meer herkend door Windows en de Logitech software..

Ik heb werkelijk waar alles geprobeerd, de logitech forums doorzocht en het schijnt een bekend probleem te zijn. Logitech zegt doodleuk een schone install te doen, en negeert iedereen verder nadat men vertelt dat de webcam nog steeds niet herkend word..

Duidelijk een driver probleem, en duidelijk veel klaten die opgelicht worden..

Zijn er hier mensen met ervaringen?

Volgens mij kan ik het ding beter binnen de garantie terugbrengen naar de winkel..

Verwijderd

Test met verschillende USB poorten en maak daarbij onderscheid tussen USB 1, 2 of 3 poorten (gebruik alleen het voorgeschreven type), en test ook op een ander systeem. Wat je ook kan doen is alle sporen van logitech software wissen en daarna CCleaner gebruiken bv om naar register fouten te zoeken? Je kan ook nog de driver onder compatibiliteits modus instaleren en gebruik het liefst de nieuwste software van de logitech website en niet van de oude CD ofzo!