Laptop van mijn dochter Toshiba A300 kan ineens geen netwerk meer vinden. Ik heb de volgende handelingen inmiddels al verricht:
- netwerk adapter gecheckt, werkt correct.(apparatenbeheer)
- driver opnieuw erop gezet, en later ook nog nieuwere versie.
- schakelaar Wlan op laptop staat aan.
- Ook heb ik wlan adapter eraf gegooid incl driver en daarna mn eigen usb wlan adpter erop gezet (sitecom WL 352) Ook nu geen enkel netwerk te vinden. Ook geen van de buren.
-Systeem herstel uitgevoerd naar eerdere datum toen alles gewoon werkte hielp ook niets.
- Welke adapter ik ook installeer, geeft aan dat netwerkadapter niet is ingeschakeld.
Vreemd is dat ik voorheen de interne wlan adapter ook kon in- en uitschakelen met FN toets en F8. Nu niet meer, als ik FN toets indruk zie ik alle nrs op het beeldscherm alleen F8 (inschakelen wlan adapter) niet meer!!
Mn eigen laptop vind gewoon alle netwerken, ik vermoed dat ergens een instelling of zo op de Toshiba niet goed staat.
Bedraad doet alles het perfekt.
Mijn opties zijn uitgeput, ik zou niet weten waar ik verder zou moeten zoeken.
OS is (helaas) Vista 32-bit.
Hulp is erg welkom
- netwerk adapter gecheckt, werkt correct.(apparatenbeheer)
- driver opnieuw erop gezet, en later ook nog nieuwere versie.
- schakelaar Wlan op laptop staat aan.
- Ook heb ik wlan adapter eraf gegooid incl driver en daarna mn eigen usb wlan adpter erop gezet (sitecom WL 352) Ook nu geen enkel netwerk te vinden. Ook geen van de buren.
-Systeem herstel uitgevoerd naar eerdere datum toen alles gewoon werkte hielp ook niets.
- Welke adapter ik ook installeer, geeft aan dat netwerkadapter niet is ingeschakeld.
Vreemd is dat ik voorheen de interne wlan adapter ook kon in- en uitschakelen met FN toets en F8. Nu niet meer, als ik FN toets indruk zie ik alle nrs op het beeldscherm alleen F8 (inschakelen wlan adapter) niet meer!!
Mn eigen laptop vind gewoon alle netwerken, ik vermoed dat ergens een instelling of zo op de Toshiba niet goed staat.
Bedraad doet alles het perfekt.
Mijn opties zijn uitgeput, ik zou niet weten waar ik verder zou moeten zoeken.
OS is (helaas) Vista 32-bit.
Hulp is erg welkom
Nokia 7Plus