Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 491375

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nieuw op het forum en zou graag mijn steentje bijdragen waar mogelijk! Maar nu zit ik even zelf met een vraag;

Ik heb een samsung internet tv. Nu heb ik sinds kort een Deezer account. Ik kan perfect muziek van Deezer laten spelen via de tv en de bijhorende soundbar.
Ik vind het wel irritant dat het scherm daardoor blijft aan staan. Gisteren waren er mensen op bezoek en dat leidt toch wel een beetje af.
Ik heb gevonden dat je via tools een zwart scherm kunt instellen (als energiebesparende maatregel) maar dit lukt jammergenoeg niet terwijl de tv op internet staat.

Heeft iemand een tip of oplossing om dit alsnog op te lossen?

mvg Brecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT!

Wat heb je zelf al gevonden en hoe heb je gezocht. Zoals je hebt kunnen lezen in de Quickstart in het ALgemeen beleid, verwcahten we een uitgebreide topicstart, zodat we je verder kunnen helpen bij het vinden van het juiste antwoord. Nu stel je enkel een vraag..

Graag even aanvullen!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 491375

Topicstarter
Ik heb dus gevonden dat je via de toets tools een zwart scherm kunt instellen (als energiebesparende maatregel) ook de tv afzetten werkt niet want dan valt internet weg.