Hallo,
Een tijdje geleden begaf mijn voeding het, en toen heb ik van het bedrijf waar ik de pc gekocht heb een nieuwe voeding gekregen, alleen werkt mijn videokaart nu niet meer, het is een GTX 460. Maar nu heb ik eens even zitten kijken en komt het volgens mij doordat ik maar een zo'n 6 pin connector erin heb zitten en er 2 naast elkaar inkunnen, dus denk ik dat dat het probleem is. Ik heb er ook even een foto van gemaakt(slechte kwaliteit, sorry).
Een vriend stuurde een foto van zijn GTX 560.

Hierbij zitten er dus wel 2 van die 6 pins connectors naast elkaar. Klopt het dus dat ik er 2 van nodig heb? En als ik er nog eentje koop, hoe sluit ik deze dan aan op de voeding, ik heb wel nog een aantal kabeltjes hangen aan de voeding die ik niet gebruik, kan ik deze dan loshalen of zo?
Een tijdje geleden begaf mijn voeding het, en toen heb ik van het bedrijf waar ik de pc gekocht heb een nieuwe voeding gekregen, alleen werkt mijn videokaart nu niet meer, het is een GTX 460. Maar nu heb ik eens even zitten kijken en komt het volgens mij doordat ik maar een zo'n 6 pin connector erin heb zitten en er 2 naast elkaar inkunnen, dus denk ik dat dat het probleem is. Ik heb er ook even een foto van gemaakt(slechte kwaliteit, sorry).
Een vriend stuurde een foto van zijn GTX 560. Hierbij zitten er dus wel 2 van die 6 pins connectors naast elkaar. Klopt het dus dat ik er 2 van nodig heb? En als ik er nog eentje koop, hoe sluit ik deze dan aan op de voeding, ik heb wel nog een aantal kabeltjes hangen aan de voeding die ik niet gebruik, kan ik deze dan loshalen of zo?