Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 13:48
Hallo,

Zoals jullie vast wel weten stopt Microsoft binnenkort met de Live Messenger dienst. Graag zou ik hier nog van gebruik willen blijven maken, ook in 2013.

Hoe kan ik dit doen, als het al bekend is? Want voor de 2009 versie moest je toen het versienummer aanpassen. Misschien hierbij je versie op ''China'' oid zetten?

Want persoonlijk vind ik de Skype chat maar niets, het is leuk om te bellen naar elkaar maar als chat zijnde? Nee bedankt. Bijvoorbeeld het live foto delen is een groot gemis.

Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
Hm, zelf al wat bedacht. Weer echter niet of het ook waterproof is. Mijn Live ID locatie valt te wijzigen naar China. Alsmede de locatie van mijn computer. Zou dit voldoende zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:13
Ik had begrepen uit al het nieuws dat enkel de software ermee stopt. Als dat zo is wat ik de hele tijd denk, dan moet het nog mogelijk zijn om te chatten via alternatieve programma's. Van WLM ben ik zelf al een tijdje afgestapt en gebruik nu naar volle tevredenheid Trillian IM. Dat werkt vooralsnog gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:37
Als het straks net zo gaat als bij eerdere gedwongen updates van WLM, dan zul je waarschijnlijk de melding krijgen dat je Skype moet downloaden voordat je kunt inloggen. Helaas heb ik geen idee of deze melding getoond wordt op basis van de regio (van het Microsoft-account) of op basis van het IP-adres. Overigens blijven zowel de Web Messenger (op Hotmail / Outlook.com) en alternatieve clients gewoon werken.

Daarnaast is Skype momenteel aan het kijken of ze functies van WLM kunnen overnemen (http://community.skype.co...3258/highlight/true#M1909). Hopelijk nemen ze zoveel mogelijk dingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
Toch nog een vraagje, is het al bekend wanneer dit ongeveer gaat plaatsvinden? Ik lees overal wel het eerste kwartaal van 2013 maar zo heel veel zeggend is dit natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Chris_L schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:33:
Hallo,

Zoals jullie vast wel weten stopt Microsoft binnenkort met de Live Messenger dienst. Graag zou ik hier nog van gebruik willen blijven maken, ook in 2013.
Je bent hier inderdaad niet de enige in. Probleem is echter: ik denk niet dat je er uiteindelijk onderuit kan. Om te wennen switch ik nu vooral moet ik zeggen. :)
Hoe kan ik dit doen, als het al bekend is? Want voor de 2009 versie moest je toen het versienummer aanpassen. Misschien hierbij je versie op ''China'' oid zetten?
Je kan ook gewoon de applicatie starten in Windows XP SP3 compatability modus. Geen aanpassing benodigd an sich. Wel als je Aero Peek zou willen gebruiken, dan wel, dacht ik. :)
Want persoonlijk vind ik de Skype chat maar niets, het is leuk om te bellen naar elkaar maar als chat zijnde? Nee bedankt. Bijvoorbeeld het live foto delen is een groot gemis.
Bedankt. :)
Het gaat mij idd ook vooral om de chat, maar goed, anno 2013 wordt dat ook steeds minder natuurlijk. Ik zit dagelijks ook op een Teamspeak server en daar word ik voor gek verklaard dat ik anno 2013 nog een MSN client gebruik.

Een ander alternatief is denk ik over stappen op een alternatief voor MSN, Trillian is daar denk ik de bekendste van, al zijn er nog meer. aMSN bijvoorbeeld, maar weet niet of deze nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Even een schopje, ik kreeg vanmorgen een mail van Microsoft dat per 15 maart de stekker er uit wordt getrokken. Weet niet of dat wereldwijd is of regio gebonden (zit zelf in de UK).

Ben ook op zoek naar een alternatief (heb uiteraard wel skype, maar dat gebruik ik privé, MSN is puur voor werk).

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
kamstra schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:46:
Even een schopje, ik kreeg vanmorgen een mail van Microsoft dat per 15 maart de stekker er uit wordt getrokken. Weet niet of dat wereldwijd is of regio gebonden (zit zelf in de UK).

Ben ook op zoek naar een alternatief (heb uiteraard wel skype, maar dat gebruik ik privé, MSN is puur voor werk).
ze worden samengevoegd, en in skype kun je dan instellen of je ze beiden wilt zien of apart

en msn en alternatieven gaan niet werken omdat microsoft stekker uit het protocol trekt, waardoor overstappen op amessenger enz ook niet gaat werken

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:57
Skype en MSN worden samengevoegd inderdaad. Je kant zelf je onlinelist filteren welke je wilt zien en je bent volgens mij niet verplicht je live ID en skypenaam aan elkaar te koppelen.

Ik vermoed overigens dat MicroSoft in de tussentijd nog wel wat functies van Live Messenger door zal voeren in Skype (zoals het genoemde photo sharing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Ik begrijp idd dat een alternatief niet gaat werken zolang je nog altijd je MSN id moet gebruiken, dus ben op zoek naar een standalone compleet anders iets.

Skype is geen optie wat mij betreft, ik vind de chatfunctie gewoon niet relaxed werken.

Ben nu even aan het spelen met google talk, ziet er op zich wel ok en simpel uit.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 16:02
Ik ben inmiddels ook op de hoogte van de vereiste overstap van Messenger naar Skype. Prive heb ik daar geen problemen mee. Maar op mijn werk gebruiken we op de IT afdeling Messenger om met elkaar te communiceren.

Heb nu een tijdje Skype draaien onder mijn hotmail account en loop tegen de volgende zaken aan:

- Ik kan geen groep aanmaken van contactpersonen, ik klik op Groep Aanmaken maar vervolgens kan ik mijn contacten er niet in slepen? Maar als ik inlog met mijn Skype account lukt dit wel?
Het is soms voos ons essentieel om een groep-chat te doen. Gaat dit in de toekomst wel werken met Skype?

- Ik kan momenteel geen screenshots delen via mijn MSN account met collega's die nog Messenger gebruiken. Neem aan dat Microsoft dit ook op gaat lossen?

Het is allemaal leuk en aardig dat ze Messenger uitfaseren maar ik verwacht dan wel dat er een soortgelijke functionaliteit is. Ik zou zelf het liefst iets als Trillian willen gebruiken maar dat ga ik hier bij de collega's er niet doorheen krijgen want die zijn nogal resistant to change, zeker als het een relatief onbekend programma is. Daarnaast ben ik benieuwd of Trillian nog steeds gebruikt kan worden na 15 maart.

Wat gebeurt er overigens met de oudere Skype accounts? Blijft het zo dat je met 3 soorten accounts gebruik kunt maken van Skype?

- Skype account
- MSN / Live account
- Facebook account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:57

The Legend

*Plop*

Ik heb vanochtend m'n Skype en Messenger account samengevoegd (toch beide enkel privé). Maar in de nieuwe omgeving zie ik nergens een e-mail knop oid. Ook krijg ik geen melding bij nieuwe mail, en dat was eigenlijk het enige waar ik MSN nog voor gebruikte! Betekent samenvoegen voor MS in dit geval gewoon alleen Skype de chat-functie overhouden? |:(

[edit]

Zie dat die functionaliteit simpelweg gewoon niet is overgenomen. Wat een drama.

http://community.skype.co...fter-merging/td-p/1183956

Nu uitzoeken hoe ik Messenger weer terugkrijg voor zo lang als het kan..

[ Voor 27% gewijzigd door The Legend op 11-01-2013 14:26 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Wij gebruiken in de zakelijke omgeving OSC/Lync... allerlei beletsels die ik zie langskomen over Messenger -> Skype zijn daar allang geen issue meer: Groepschat, bestanden uitwisselen, schermen delen...
Sowieso is er heel wat voor te zeggen om dat soort zaken gewoon intern te willen houden in plaats van over de (externe) servers van derden te (willen) laten lopen.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik kreeg vandaag dat e-mailtje van Microsoft. Maar ik log in met mijn Live account op Windows 8 en Skype wil ik absoluut niet. Dus kan ik dan nog inloggen of moet ik over naar een lokaal account?

Hier de e-mail:

Hallo.

Wij stoppen wereldwijd met de bestaande Messenger-service (behalve voor het vasteland van China waar Messenger beschikbaar blijft) en voegen de fantastische functies van Messenger en Skype samen. Als je een update uitvoert naar Skype en je je aanmeldt met een Microsoft-account (zelfde als je Messenger-ID), zijn je contactpersonen binnen handbereik. Je kunt net als voorheen een chatbericht aan hen verzenden en een videochat voeren. Je kunt bovendien nieuwe manieren ontdekken om contact te houden via Skype op je mobiele telefoon en tablet.

Nu bijwerken

Met vriendelijke groet,
Het Messenger-team

Nieuw bij Skype?
1. De nieuwste versie van Skype downloaden.
2. Je aanmelden bij Skype met je Microsoft-account.

Heb je al Skype?
1. Bijwerken naar de nieuwste versie van Skype.
2. Je aanmelden bij Skype met je Microsoft-account.
3. Je bestaande Skype-account samenvoegen met je Microsoft-account.

Een paar fantastische functies van Skype:
• Chatberichten, videogesprekken en telefoongesprekken vanaf je pc, Mac, Windows-telefoon, iPhone, iPad, Android-telefoon, Kindle Fire en andere apparaten
• Je scherm delen met vrienden en familie
• Videogesprekken voeren en chatberichten verzenden aan je Facebook-vrienden
• Groepsvideogesprek met maximaal tien vrienden tegelijk*
• En dat is nog maar het begin. Er is nog veel meer te ontdekken over Skype
Nu bijwerken

Wat gaat er dus gebeuren tussen nu en het moment dat we met Messenger stoppen?
Messenger blijft op dezelfde manier werken als nu. Als je je op je desktop** bij Messenger hebt aangemeld, zie je een banner met een melding om Messenger bij te werken. Wanneer je op de banner klikt, wordt een venster met een installatieprogramma geopend met het verzoek om bij te werken. Hiermee word je door de installatieprocedure geleid voor het installeren van Skype en het automatisch verwijderen van Messenger.

Wat gaat er dus gebeuren nadat we met Messenger zijn gestopt?
Messenger-gebruikers op desktops** kunnen zich niet meer aanmelden en kunnen alleen maar bijwerken naar Skype. Als je probeert om je aan te melden, wordt een melding weergegeven en als je doorgaat, word je door de installatieprocedure geleid voor het installeren van Skype en het tegelijkertijd automatisch verwijderen van Messenger.

Kan ik bijwerken naar Skype op mijn mobiele apparaat?
Ja. Skype is beschikbaar op iPhone, Android en binnenkort op Windows Phone 8. We raden je aan om de nieuwste Skype-app op je mobiele apparaat te downloaden en vervolgens Messenger te verwijderen. Je kunt je de komende weken bij Skype aanmelden met je Microsoft-account op de mobiele apps van je iPhone, Android en Windows Phone 8. Als je een andere telefoon gebruikt met Messenger erop, werkt het nog een tijdje.

Waar kan ik meer informatie vinden?
Ga voor meer hulp bij het bijwerken naar Skype naar de ondersteuningssite van Skype.

* Als je groepsvideochats wilt kunnen voeren, moet je een Skype Premium-abonnement hebben.
** Bij nieuwere versies van Messenger kun je de optionele meldingen voor bijwerken ontvangen. Bij oudere versies ontvang je de meldingen niet en moet je Skype handmatig downloaden.

Zullen we het bedrijf gewoon bij de oorspronkelijke naam blijven noemen?

[ Voor 1% gewijzigd door Rupie op 25-01-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven zegt
saldo ****

ABN AMRO Bank N.V. zegt
Het saldo op je rekening eindigend op **** is EUR *******.

Dank je wel voor het gebruik van Messenger Saldo.

Op 1 maart 2013 stopt ABN AMRO met Messenger Saldo. Wil je na die datum toch nog online je saldo opvragen? Dat kan gratis via snelbankieren of de mobiel bankieren app. Lees de informatie online www.abnamro.nl/online
Dus ondanks dat de WLM dienst wordt overgeheveld in Skype kappen ze er maar helemaal mee :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
ING Buddy is er ook al een tijd geleden mee gekapt. Naar hun zeggen vanwege de stijgende populariteit van de Android/iOS app. :P

Ik vraag mij trouwens af of de Messenger-app in Windows 8 het wel blijft doen of dat die er ook aan gaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ben net maar overgestapt naar Skype, haalt dat k*t programma het in zijn hoofd om alle geblokkeerde + verwijderde lui terug te zetten in de contactpersonen lijst, weliswaar nog wel geblokkeerd, maar had ze verwijdert. Nu kan het nog een keer :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Skype is echt een groot drama! Velen zien mensen die online zijn op Messenger niet, en hoe je het moet verhelpen is een grote vraag. Skype support forum staat er vol mee, mensen klagen stevig daar (en gelijk hebben ze). Ik heb het zelf ook gehad, flink lopen etteren en uiteindelijk maar gelaten voor wat het was. Gisteravond uit verveling Skype er weer op gegooid en plotseling werkte het perfect! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ja werkt echt heerlijk. Ik ben vandaag ook aan het kudten geweest daarmee. 1 bepaald persoon stond ineens als geblokkeerd in skype, terwijl dat echt niet o was. Online via hotmail contactpersonen is de knop deblokkeren dood, en in oudere versies (had nog op een xp installatie messenger 2009 staat) daar stond die ook niet geblokkeerd.

Werkt gewoon voor geen zak die rommel.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Raven schreef op zondag 03 februari 2013 @ 17:45:
Ben net maar overgestapt naar Skype, haalt dat k*t programma het in zijn hoofd om alle geblokkeerde + verwijderde lui terug te zetten in de contactpersonen lijst, weliswaar nog wel geblokkeerd, maar had ze verwijdert. Nu kan het nog een keer :/
Inderdaad en daarna mag je ze 1 voor 1 handmatig verwijderen, meerdere tegelijkertijd selecteren kan wel, maar dan krijg je de optie niet (macosx)
8)7

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En niet eens met tabs werken he, heb nu per gesprek een apart venster :/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Met Skype voor ieder een apart venster en je vind 't niks? Kijk dan eens in de voorkeuren, want je kan de interface aanpassen. Je hebt Klassiek en Standaard even uit 't hoofd. Klassiek geeft per gesprek een venster, Standaard maakt 't allemaal in 1 venster waarbij je wisselt tussen contactpersonen en recente chats.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik vind het niks inderdaad, wil gewoon zoals in WLM tabs (of iets vergelijkbaars) in één venster om te kunnen wisselen tussen gesprekken..

Standaard ben ik juist van af gestapt omdat die géén directe toegang bied tot openstaande gesprekken. Je moet dan telkens de contactpersoon(en) in de lijst opzoeken om bij het gesprek te kunnen komen ipv dat er verwijzingen naar openstaande gesprekken staan.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 05-02-2013 10:04 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 16:02
Ik draai hier inmiddels op de zaak ook al Skype en heb Messenger eraf gegooid. Ben er opzich wel aan gewend maar ik blijf het echt rete irritant vinden dat ik geen groep chat kan doen of foto's kan delen met collega's die nog op Messenger zitten :@

Hopelijk is dit nu 15 maart opgelost als alle gebruikers geforceerd worden om Skaaip te gaan gebruiken. Maakt mij verder ook niet al te veel uit welke tool ik gebruik overigens. Ik vond Messenger altijd al drama en Skaaip is niet veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:22

Destruction

(ex-)Automonteur

Subtiel schopje.

Ik heb, toen ik de melding kreeg, netjes MSN laten updaten naar Skype. Maar hoe log ik nu in? Ik geef bij het beginscherm aan dat ik wil inloggen met een Microsoft account, en vul mijn email/passwd in. So far, so good. Ik klik op inloggen, en.... niks! Gewoon een blauw Skype scherm, that's it.

Nog iemand die dit gehad heeft?

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:29
Destruction schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:37:
[...] Nog iemand die dit gehad heeft?
Persoonlijk niet. Mijn schoonmoeder wel. Ze heeft uit wanhoop toen een apart account aangemaakt en kwam na een paar dagen erachter dat haar oude account het weer deed. Wellicht dat het dus gewoon een tijdje duurt voordat het wordt omgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Even een schop, ik ben er nog even mee bezig geweest..

Inmiddels via skype.com mijn microsoft account gekoppeld met Skype, je zou zeggen: En nu werkt het!

Nee, is echter het antwoord.. Ik kan verder ook niets vinden op google e.d van anderen met dit probleem.

What to do? Ik vrees dat het anders einde instant messengers wordt op mijn computer.. (en dat begon al in 1998 bij ICQ..)

[ Voor 4% gewijzigd door Destruction op 20-02-2013 11:24 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
https://www.google.nl/sea...kype+messenger+not+online

Internet staat er vol mee eigenlijk.. Mensen klagen steen en been en er is geen oplossing. :/ Heb er zelf ook veel tijd aan besteed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ach, gewoon lang genoeg wachten. Als het straks niet meer met je MSN client werkt, probeer je 't met Skype. Werkt dat ook niet, dan over op een andere chat dienst want MS is naar de haaien :P

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Help

Ik had altijd 2 verschillende MSN accounts

die lijken nu beide in 1 te zitten in Skype???

dus als ik nu met 1 hotmail account inlog ziet iedereen me opeens?
ik zie volgens mij wel iedereen van beide accounts nu in 1 skype login staan, zien nu beide msn accounts contact personen me nu online als ik met 1 account inlog??

na de installatie van Skype wilde ik gewoon zeg maar om en om inloggen met 2 hotmail adressen, zegt ie: je kan maar mergen met 1 account, waarom niet gewoon 2?? ik snap het niet, zitten ze nu gewoon met 2 doorelkaar heen?

ik snap er niks van, ze lijken met 2 accounts door elkaar in SKype te staan nu, maar zien de contactpersonen nu ook welk email adres ik gebruik?

ik had 2 accounts omdat ik prive(collega's, irl vrienden) en 300 zeurende personen waar ik admin van ben in een community gescheiden wil houden, hebben die 300 mensen nu opeens ook m'n prive messenger/email adres???? en prive ziet opeens m'n andere hotmail adres???
(zou best wel fucked up zijn als dit zo is)

(wat een flutzooi is dit zeg gadverdamme)

[ Voor 49% gewijzigd door Rebels op 14-03-2013 06:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrowMyHair
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik gebruik zelf geen skype of messenger, maar gisteren bij mn ouders de 'upgrade' naar skupe gedaan. Mn moeder gebruikte messenger puur om haar email te checken. Met de 'upgrade' naar skype is die functionaliteit volledig verdwenen, zo bleek, en deze komt voor zover bekend ook niet terug. Dan is skype dus ook zinloos voor hun.

Als 'oplossing' heb ik een gmail adres aangemaakt dat via POP de hotmail mail binnenhaalt. En gmail notifier laat weten of er nieuwe mail is. Een beetje een kromme omweg, dat moet toch handiger kunnen. En het kan toch ook nooit de bedoeling van microsoft zijn dat mensen nu maar overstappen op de concurent...

Overstappen naar Thunderbird is niet echt de bedoeling. Wat is wel een handige oplossing? Er zullen toch wel meer mensen zijn die het handig vinden als er op de achtergrond een klein programmaatje draait dat hun mail checkt. Dus daar moet een makkelijke oplossing voor zijn zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat overstappen gaat lekker zeg. Bij mij geen problemen, maar een vriend is na de overstap al zijn WLM contactpersonen kwijt geraakt, ook na inlog op live.com zijn ze niet te vinden (ook niet als verwijdert). Daarnaast geven zowel zijn Skype als die van mij aan dat de ander niet overgestapt is naar Skype plus dat diegene nu 2* in mijn contactpersonenlijst staat, met zijn WLM account en (net toegevoegd) zijn Skype account. Hadden die niet gecombineerd moeten zijn? :?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
Zojuist een vooralsnog werkende methode gevonden om de Skype update omzeilen. Volgens de maker van de tool zou je hierdoor Messenger tot medio maart 2014 kunnen gebruiken.

http://messengergeek.word...messenger-and-beat-skype/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ah kijk :)

Hier nogsteeds geen oplossing voor het probleem. Ik _moest_ voor de update mijn wachtwoord veranderen, en sinds dien kom ik er niet meer in.. Al moet ik bekennen dat ik tot op heden het hebben van een instant messenger nog niet echt mis :+

Pagina: 1