Toon posts:

WIJ geen verbinding met router

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een nintedo Wij en die wil ik verbinding laten maken met mijn d-link router
Maar het lukt niet. ben er al weken mee bezig Nintendo gebeld die zeggen de instelling van het kanaal veranderen moet op 1 staan en dan werkt het gedaan helpt niks. Dan moet je d-link bellen gedaan zo en zo moeten de instellingen staan werkt ook niet.

Iemand een idee of iemand die mij kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DHCP op de router aanzetten en op de Wii instellen dat die een IP-adres krijgt van de router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:45
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:18:
Hallo

Ik heb een nintedo Wij en die wil ik verbinding laten maken met mijn d-link router
Maar het lukt niet. ben er al weken mee bezig Nintendo gebeld die zeggen de instelling van het kanaal veranderen moet op 1 staan en dan werkt het gedaan helpt niks. Dan moet je d-link bellen gedaan zo en zo moeten de instellingen staan werkt ook niet.

Iemand een idee of iemand die mij kan helpen
Heb je al eens onderzocht waarom je geen netwerkverbinding krijgt?
Krijg je bijvoorbeeld geen (juist) ipadres?
Krijg je wel een adres, maar kan hij het internet niet op?

Daarnaast vroeg ik mij af hoe jij verbinding maakt, via WIFI of via een kabel?

Op basis van deze beginselen kan je verder zoeken naar probleem.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je een Wii bedoeld of niet? :)

Uit je tekst maak ik op dat je draadloos verbinding probeert te maken, is dit met andere apparaten al wel gelukt? (laptop, telefoon etc.)
Dan kun je in ieder geval al uitsluiten of je WiFi werkt of niet. Probeer het anders eerst even met een netwerkkabel ertussen.