Office outlook contact boek werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412434

Topicstarter
Beste Tweakers

Mijn vader gebruikt voor zijn bedrijf outlook 2010, maar sinds ik icloud op zijn outlook heb geprobeerd om agenda en mail op zijn iphone tekrijgen, kan hij niet meer een mail verzenden.
Hij zend de mail op deze manier, hij typt een mailtje, drukt bij verzenden naar half het email adress in en dan komt het mail al testaan en klikt hem aan en drukt op verzenden maar dan komt hij in outbox en verzend hem niet. maar als hij wel het hele email in vult waar hij hem naartoe wilt verzenden verzendt hij hem wel?
Mijn lijkt dat het contact boek kapot is?? ik heb al x microsoft herstel gedaan maar dat hielp maar 1 dag?

Alvast bedankt

Marcel Roseboom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:18

Duinkonijn

Huh?

Als je het contact verwijderd en op nieuw aanmaakt, werkt hij dan wel?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hij zegt trouwens, kan bewerking niet voltooien een of meerdere paramaters onjuist. volgens mijn vader maar 1 dag en dan deed hij het weer niet? ligt niet aan icloud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Dat ligt in het algemeen aan iCloud. Deze add-in voor Outlook bevat vele bugs en eigen implementaties welke niet integreren met de standaard functionaliteit van Outlook.

Nadat de contacten verplaatst zijn naar iCloud, dan moet je de Auto-Complete Cache van Outlook resetten:
File-> Options-> Mail-> Clear AutoComplete List

HowTo-Outlook | MSOutlook.info