Blue screen na installeren videokaart

Pagina: 1
Acties:

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-02 21:39
Hoi,

gallery: thomassie12

Deze computer heb ik zelf in elkaar gezet. Ik had heel wat problemen met mijn windows installatie, daar kreeg ik telkens blue screens en liep die vast. Dat heb ik opgelost door alles van mn mobo te halen behalve mijn cpu en 1 x 4gb ram. Nadat windows geinstalleerd was heb ik mijn mobo drivers geinstalleerd. Daarna heb ik mijn ram toegevoegd (nu dus 2x 4gb) en ook dan werkte mijn pc nog prima.

Maar nu de videokaart. De hardware installeren was geen probleem. En windows startte nog gewoon op. Maar zodra ik op mijn bureaublad was en windows drivers begon te installeren kreeg ik een blue screen :/. Ik heb de videokaart weer losgekoppeld en dan start windows weer gewoon op?

Iemand enig idee? Alvast bedankt

Verwijderd

Ik denk een DOA? Je kan uit voorzorg de installatie overdoen? Heb je het probleem dan nog controleer dan of de stroom connectoren goed zijn die naar de GPU lopen en probeer een ander Pci-e slot. Werkt het dan nog niet is het denk ik de kaart. Test hem voor de zekerheid ook in een ander systeem als dat mogelijk is om de PSU uit te sluiten.