Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verschil tussen Asus K55VD, A55A, R500VD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een laptop te kopen met i5-3210 4/6 GB geheugen en een hardeschijf van 500GB allround gebruik: studie/internet/muziek/films en af en toe een game.

Ik heb deze configuratie al op verschillende modellen van Asus bekeken. De prijzen(500-700) lopen sterk uit een tussen de volgende series: Asus K55VD / A55A / R500VD terwijl het op de foto's lijkt dat deze ook qua uiterlijk gelijk zijn.

Kan iemand mij vertellen wat er tussen de series verschilt?
Ik kan namelijk over zowel de A55A-serie en de R500VD-serie weinig vinden.

Als iemand nog een goed alternatief weet dan hoor ik het natuurlijk ook graag!

Alvast bedankt!

• skaaf
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:30
Hallo,

Ik heb de vraag wat het verschil is tussen de A55A en de Asus R500A uitgezet bij Alternate.

Dit kreeg ik als antwoord:
Wij kunnen het prijsverschil niet echt verklaren, de "voordelen" qua specificaties (HDD en BT)
vallen in het voordeel van het goedkopere exemplaar. Het prijsverschil in prijs zit hem dan ook
in het model (barebone) zelf. Onze excuses voor het ongemak.

Ik zelf vind het verschil van 488 voor de A55a en ASUS R500A-SX162H voor 599. Er zit een verschil in besturingssysteem windows 7 vs windows 8

Verwijderd

de K55VD / A55A / R500VD is een goede laptop. Maar..

Alleen voor ver onder de €600. Zoals elke laptop in dit segment krijg je een of ander brak scherm, terwijl je al voor € 626 de inspiron 15R SE met 1080p scherm hebt. Dat bied veel meer meerwaarde dan een wat snellere processor.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben even wezen informeren en er blijkt eigenlijk geen verschil te zijn, vreemd omdat de kosten sterk verschillen. Ik kom nu uit op een a55a-sx031v http://tweakers.net/pricewatch/320186/asus-a55a-sx031v.html

Deze komt uit op ongeveer 500 euro en heeft voor dat geld behoorlijke specificaties. Vooral vergeleken met de r500vd en k55vd series..

Is er iemand die een reden heeft om mij deze af te raden?