Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] tracker komt telkens terug op WP 7.5

Pagina: 1
Acties:

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:42
Allereerst: goed werk wat betreft de nieuwe tracker, grote verbetering! Klein puntje: ik zit vaak in de trein een beetje got te lezen, en m'n htc trophy is de tracker dan niet echt handig dus klik ik 'm weg. Bij elke pagina waar ik heen ga komt ie echter weer terug, heel irritant. Oh ja, hij is ook nog eens helemaal leeg..

Roomba E5 te koop

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

crisp

Devver

Pixelated

Welke browser gebruik je dan? De stock browser (IE mobile 9 als ik het goed heb)?

Intentionally left blank

• sig69
Dat klopt ja

Roomba E5 te koop

• sig69
Even een kickje zodat ie niet vergeten wordt :)

Roomba E5 te koop

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

crisp

Devver

Pixelated

Kicken hoeft hier niet.

Ik heb geen idee hoe ver we gaan mbt ondersteuning van mobile IE onder WP 7.5; dat is iets waar ons productteam zich over moet buigen en als we dit op moeten lossen dan zullen we ergens een testapparaat vandaan moeten halen want ik heb geen idee wat en waar het precies mis gaat :P (maar het klinkt als een tekortkoming van je browser)

[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 13-12-2012 20:52 ]

Intentionally left blank

• sig69
Sorry, ik wist niet in hoeverre jullie hier bijhouden wat wel of niet gelezen of afgehandeld is..
Ik heb geen idee hoe ver we gaan mbt ondersteuning van mobile IE onder WP 7.5; dat is iets waar ons productteam zich over moet buigen en als we dit op moeten lossen dan zullen we ergens een testapparaat vandaan moeten halen want ik heb geen idee wat en waar het precies mis gaat :P (maar het klinkt als een tekortkoming van je browser)
Ok, duidelijk. Hopelijk kan het gefixt worden, maar het is een kleine doelgroep natuurlijk dus zo niet snap ik het wel.

Roomba E5 te koop

Pagina: 1