Welke browser gebruik je dan? De stock browser (IE mobile 9 als ik het goed heb)?
Intentionally left blank
Kicken hoeft hier niet.
Ik heb geen idee hoe ver we gaan mbt ondersteuning van mobile IE onder WP 7.5; dat is iets waar ons productteam zich over moet buigen en als we dit op moeten lossen dan zullen we ergens een testapparaat vandaan moeten halen want ik heb geen idee wat en waar het precies mis gaat
(maar het klinkt als een tekortkoming van je browser)
Ik heb geen idee hoe ver we gaan mbt ondersteuning van mobile IE onder WP 7.5; dat is iets waar ons productteam zich over moet buigen en als we dit op moeten lossen dan zullen we ergens een testapparaat vandaan moeten halen want ik heb geen idee wat en waar het precies mis gaat
[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 13-12-2012 20:52 ]
Intentionally left blank
Sorry, ik wist niet in hoeverre jullie hier bijhouden wat wel of niet gelezen of afgehandeld is..crisp schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:51:
Kicken hoeft hier niet.
Ok, duidelijk. Hopelijk kan het gefixt worden, maar het is een kleine doelgroep natuurlijk dus zo niet snap ik het wel.Ik heb geen idee hoe ver we gaan mbt ondersteuning van mobile IE onder WP 7.5; dat is iets waar ons productteam zich over moet buigen en als we dit op moeten lossen dan zullen we ergens een testapparaat vandaan moeten halen want ik heb geen idee wat en waar het precies mis gaat(maar het klinkt als een tekortkoming van je browser)
Pagina: 1