cluster vinden in een 2d array

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
hallo allemaal,

voor een project van de uni heb ik (o.a.) een algorithme in c nodig om een cluster te detecteren in een 2d array. Ik weet dat zoiets bestaat maar kan maar niet op de naam komen. ik heb op google gezocht naar dingen als find a cluster in an 2d array maar kan het niet vinden. kan iemand mij hier op weg helpen? Geen codes dus, gewoon een linkje naar dit algorithme. alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Definieer "cluster in een 2d array". Hebben we 't over een array met koeien en paarden? Appels en peren? X en Y coördinaten? Temperaturen in diverse werelddelen per dag? En wat versta je, gegeven die context, onder een cluster?

Dan: welke van de [google=find cluster in array] resultaten heb je bekeken, welke voldeden daar niet aan, waarom niet, wat lukte je niet bij 't omzetten van die informatie naar code enz. enz. Ik kom namelijk op de eerste pagina bijvoorbeeld al deze tegen; Wikipedia: Nearest-neighbor chain algorithm dat me weer brengt naar Wikipedia: Cluster analysis (en specifiek: algorithms). Waarom kan ik dat wel vinden en jij niet?

[ Voor 53% gewijzigd door RobIII op 07-12-2012 17:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij