17" desktopvervanger met wit toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363136

Topicstarter
Hoi,

De vijf jaar oude Packard Bell Easynote van mijn ouders is overleden en daarvoor zoeken ze een vervanger. Bij voorkeur een 17" met een wit toetsenbord, in verband met slechte ogen, tot rond de ~€800. Het zou fijn zijn als deze ook nog eens redelijk krachtig is, zodat mijn broertje er bijvoorbeeld CoD Modern Warfare 3 op kan draaien. (Niet per se op de hoogste instellingen, maar toch in elk geval met een fatsoenlijke framerate.)

Het lijkt erop alsof er überhaupt maar weinig witte laptops te vinden zijn. Ik kom uit op een aantal opties, maar ik ben nog niet echt tevreden:
- Packard Bell Easynote LV/LS
- Allerlei Satellite modellen van Toshiba
- Sony Vaio VPCEJ*

Grafisch zijn ze niet allemaal even krachtig en ook trek ik de bouwkwaliteit bij enkele enigszins in twijfel. Iemand nog tips binnen de gestelde beperkingen? Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
De meeste Dell-notebooks hebben een zwart toetsenbord, maar een aantal kunnen besteld worden met verlichting. Misschien is dat nog beter dan een wit toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:40
Toetsenbordverlichting is geen optie? Dan is het ook prima te zien. Je hebt voor 750 wel een Dell 17RSE met 1080p mat scherm, 6GB RAM, 1TB HDD en 650M. Anders kun je ook voor de Y500 gaan, die heeft rode toetsenbord verlichting en bijna dezelfde specs als de Dell. Die is echter wel 15 inch.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363136

Topicstarter
Toetsenbordverlichting is geen optie vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Waarom niet? Als het om slecht zichtvermogen gaat, dan kan ik meepraten ;)

De toestenbordverlichting in mijn Dell Lattitude E6500 is toch echt wel de moeite waard. Is prima zichtbaar. (Soms moet ik kijken waar een toets zit, omdat de F-toetsen kleiner zijn dan die op mijn normale toetsenbord, en anders zijn gegroepeerd.)

Ik vind het jammer dat de Logitech UltraX-toetsenborden die ik gebruik geen verlichting hebben, maar gelukkig heb ik hem op normale toetsenborden niet echt nodig omdat ik die blindelings kan bedienen. (Als ze een normale layout hebben.)

Eerlijk gezegd denk ik dat verlichting een nog veel betere optie is dan slechts een wit toetsenbord...