Tracker uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-06 15:26

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
Lieve Devvers,

De nieuwe tracker hebben jullie heel goed in de website kunnen stoppen, maar ik gebruik 'm nooit. Is het mogelijk om het totaal uit te schakelen? Dus ook het knopje die je linksboven in je scherm heb staan. Ik vind 'm namelijk niet zo mooi staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:22
Bedankt voor het compliment.

Zonde dat je hem nooit gebruikt, het is een erg goede en handige tool om op de hoogte te blijven van allerlei zaken. :)

Ik begrijp je punt verder ook wel, maar we zijn niet van plan om hem helemaal te disablen.

Mocht je voldoende karma hebben om custom CSS te gebruiken dan kun je hem eventueel zelf disablen, mocht je het echt storend vinden :)

Ik verplaats je topic tevens even naar LD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
Bedankt voor je snelle reactie. Op een desktop vind ik het nog meevallen, maar op een iPad overlapt het met andere onderdelen van de website. Misschien dat jullie daar nog even naar kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

En om de een of andere reden kun je met tablets en telefoons nog altijd geen custom css gebruiken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07 19:18

Sick Nick

Drop the top!

En je zou denken, als hij uit staat kost het minder resources aan de server kant elke keer als hij een pagina opvraagt. Dus efficienter als het helemaal uit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Zarif schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:20:
Bedankt voor je snelle reactie. Op een desktop vind ik het nog meevallen, maar op een iPad overlapt het met andere onderdelen van de website. Misschien dat jullie daar nog even naar kunnen kijken.
Hoe bedoel je precies, overlapt met andere onderdelen? Zou je een screenshot kunnen plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Sick Nick schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:24:
En je zou denken, als hij uit staat kost het minder resources aan de server kant elke keer als hij een pagina opvraagt. Dus efficienter als het helemaal uit kan?
Ik weet niet precies hoe de tracker technisch in elkaar zit, maar het zou me niet verbazen dat als de tracker ingeklapt is, hij niet telkens data zit te fetchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
Het overlapt met de zwarte balk bovenaan. Ik heb even een screenshot voor je gemaakt en de plek voor je gehighlight.

Afbeeldingslocatie: http://img29.imageshack.us/img29/4081/tweakersopipad.jpg

Originele screenshot: http://img707.imageshack.us/img707/4707/20121207t1815580.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Zarif op 07-12-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Misha schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:52:
[...]

Ik weet niet precies hoe de tracker technisch in elkaar zit, maar het zou me niet verbazen dat als de tracker ingeklapt is, hij niet telkens data zit te fetchen
Klopt, ingeklapt doet hij helemaal niets behalve ingeklapt zijn :P
Zarif schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 18:25:
Het overlapt met de zwarte balk bovenaan. Ik heb even een screenshot voor je gemaakt en de plek voor je gehighlight.

[afbeelding]

Originele screenshot: http://img707.imageshack.us/img707/4707/20121207t1815580.jpg
En hoe is dat een probleem dan?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
Niet echt een probleem, maar ik vind het niet zo mooi staan. Ik vind niet dat het zo hoort. Het was toch ook niet jullie bedoeling dat het overlapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zarif schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 23:29:
Niet echt een probleem, maar ik vind het niet zo mooi staan. Ik vind niet dat het zo hoort. Het was toch ook niet jullie bedoeling dat het overlapt?
Ik zie eigenlijk geen andere mogelijkheid bij zo een smalle resolutie. We kunnen de minimale breedte van de site wel oprekken maar dan krijg je weer sneller horizontale scrollbars, en dat heb je denk ik ook liever niet...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
Ja inderdaad, dat snap ik. Ik ben wel blij dat jullie hiervan op de hoogte zijn en het hopelijk voor toekomstige veranderingen in jullie achterhoofd houden.

Nog een klein vraagje. CyBeR zei het volgende:
CyBeR schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:21:
En om de een of andere reden kun je met tablets en telefoons nog altijd geen custom css gebruiken.
Is dit waar? Zo ja, waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Esthetisch gezien vind ik je wel een punt hebben. Het is niet het meest mooie geval van iets dat iets anders overlapt. Of het een probleem is, dat vind ik een tweede :) Voorlopig vind ik dit prima en steek ik liever tijd en energie in wat andere zaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:09

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Op de iPad heb ik er in ieder geval geen last van. Verder kan je Custom CSS op mobile devices activeren via Devicedetect. Kies Grade A, werkt geweldig goed bij mij

[ Voor 57% gewijzigd door F.West98 op 08-12-2012 00:17 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:53

Zeror

Ik Henk 'm!

crisp schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 23:40:
[...]

Ik zie eigenlijk geen andere mogelijkheid bij zo een smalle resolutie. We kunnen de minimale breedte van de site wel oprekken maar dan krijg je weer sneller horizontale scrollbars, en dat heb je denk ik ook liever niet...
Je hebt nog een heel klein beetje ruimte over naast je menubalk. Je zou de tracker een paar pixels naar boven kunnen laten verschuiven en de knop/pijltje laten samenvallen met de menubalk. Zo dus:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/07P17AxwwhQ4xBnQnd5z0UsA/full.jpg

Dat ziet er ook gelijk wat gestroomlijnder uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 08-12-2012 00:21 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

F.West98 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 00:16:
Op de iPad heb ik er in ieder geval geen last van. Verder kan je Custom CSS op mobile devices activeren via Devicedetect. Kies Grade A, werkt geweldig goed bij mij
Ohja, dat was de truuk. Maar zonder instellingen te futzen dus niet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
Zeror schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 00:20:
[...]

Je hebt nog een heel klein beetje ruimte over naast je menubalk. Je zou de tracker een paar pixels naar boven kunnen laten verschuiven en de knop/pijltje laten samenvallen met de menubalk. Zo dus:

[afbeelding]

Dat ziet er ook gelijk wat gestroomlijnder uit.
Dat is inderdaad wat beter, maar misschien ziet het er dan lelijk uit als je de tracker juist wel open hebt staan. Dan zou je dus de layout van de tracker een beetje kunnen veranderen. Ach ja, ik mag niet zeuren. Tweakers is website van het jaar. En terecht.
F.West98 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 00:16:
Bedankt. Nu nog even wat Karma verdienen.

[ Voor 20% gewijzigd door Zarif op 08-12-2012 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Welke apparatuur heb je? Ff een productreviewtje over schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
De standaard Android browser (telefoon-versie) heeft als uitermate gemakkelijke Labs-optie "Quick Controls". Wat mij betreft met afstand de beste manier van browser besturen op Android. Helaas betekent dat wel dat een tap/touch aan de rand van het scherm die controls opengooit, het mini-tabje van de tracker openen is dan ook erg moeilijk mikken. Daarnaast hangt ie er ook gewoon lelijk te zijn: een loshangend half curved zwart vlakje. Ook ik zou dan ook graag een "compleet uit" optie zien :)
Pagina: 1