Verwijderd
Is wel een redelijk camera, heb em op m'n werk wel es getest, geeft prima beeld.
Alleen de indexeringsoftware is zwaar
Alleen de indexeringsoftware is zwaar
zwaar, bedoel je dat ie veel van je systeem vraagt of dat ie zwaar is om onder de knie te krijgen? als ie veel van mn systeem vraagt moet niet echt een probleem zijn (athlon 1ghz, 256 mb ram)
Op vrijdag 01 juni 2001 17:30 schreef Agijsbro het volgende:
ik denk dat ie zwaar kots bedoelt..
Kijk voor de grap ook eens hier:
http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=fuji_finepix1300
http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=fuji_finepix1300
Bericht hierboven
via die site ben ik er ook op gekomen floris, maar ik dacht misschien heeft iemand hier er ook goeie/slechte ervaringen mee...
ik heb hem nu gehaald bij het kruidvat
ja ik weet dat ie er dinsdag officieel pas is maar das nou het voordeel als je er werkt
maaruh is een relaxte camera en zeker voor dat geld
goede kwaliteit en met windows xp hoef je niet eens drivers of software te installeren !
dus dit is eindelijk s een goed voorbeeld van goede plug & play
ja ik weet dat ie er dinsdag officieel pas is maar das nou het voordeel als je er werkt
goede kwaliteit en met windows xp hoef je niet eens drivers of software te installeren !
hoezo topics schoppen?
tip: koop er een adapter bij, dan kost het je geen batterijen zolang je m op je computer aangesloten hebt
maargoed ik ben het hier wel mee eens, onder xp niks installeren, het werkt gewoon meteen. en hij maakt nog steeds goeie foto'sOp vrijdag 14 december 2001 16:17 schreef Chaser2600 het volgende:
ik heb hem nu gehaald bij het kruidvat
tip: koop er een adapter bij, dan kost het je geen batterijen zolang je m op je computer aangesloten hebt
[/oude koe]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()