Eigen foto's aan advertentie toevoegen werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-07 13:08
Ik probeer het bij elke advertentie die ik plaats, maar ik krijg me eigen foto's niet te zien.

Ik voeg de foto's toe, zie ook dat ze geupload worden echter als de advertentie na plaatsing getoond wordt is alleen de standaard foto te zien.

Zowel via Chrome als IE geprobeert, maar doet het nergens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Als je de zoekmachine gebruikt kun je zien dat er wat problemen zijn met afbeeldingen bij advertenties ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:47

rob_erwt

What does this button do?

Hmjah, die problemen hadden eigenlijk verholpen moeten zijn bij de laatste release afgelopen dinsdag... Moeten we dus toch nog even naar kijken misschien. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408459

ik krijg mijn foto`s ook niet geupload ..selecteer bestand druk op plaatsen (dan laad de pagina en nothing happens )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Werkt echt bijna nooit, heb nu bij toeval het voor elkaar gekregen, maar de volgende advertentie weigert weer hoe vaak je ook probeert ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonlighting
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-07-2023
Je foto's mogen max 2 MB zijn, dus even knippen of formaat wijzigen, dan plaatst hij ze wel;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zou wel fijn zijn als de v&a dan aangeeft dat de foto's te groot zijn (of een regel tekst dat foto's max 2mb mogen zijn), want nu doet de v&a alsof alles goed is gegaan maar foto's komen niet online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Is misschien wel handig dat er een limiet staat inderdaad, maar om eerlijk te zijn begrijp ik ook niet waarom iemand de noodzaak ziet om afbeeldingen van 2MB te uploaden. Wil je dat mensen je vingerafdrukken op het artikel kunnen identificeren als de jouwe ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Anoniem: 27535 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:08:
maar om eerlijk te zijn begrijp ik ook niet waarom iemand de noodzaak ziet om afbeeldingen van 2MB te uploaden
Om eerlijk te zijn snap ik niet waarom er, anno 2012, een limiet van 2Mb op zit. Zo'n foto kan prima server-side resized worden naar een fatsoenlijk formaat / bestandsgrootte zodat de gebruiker niet opgescheept wordt met de taak van 't resizen Stukje gebruiksvriendelijkheid. Dat je een fatsoenlijke(re) limiet hanteert van, wat, zeg 10Mb ofzo is iets anders; een beetje consumententoestelletje / smartphone schiet al gauw 3/4/5Mb foto's tegenwoordig.

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 21-12-2012 16:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Anoniem: 27535 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:08:
Is misschien wel handig dat er een limiet staat inderdaad, maar om eerlijk te zijn begrijp ik ook niet waarom iemand de noodzaak ziet om afbeeldingen van 2MB te uploaden. Wil je dat mensen je vingerafdrukken op het artikel kunnen identificeren als de jouwe ofzo...
Ik wil graag fatsoenlijke en duidelijke foto's kunnen plaatsen. Niet om eerst alle foto's te gaan resizen omdat je maar max 2MB kan doen.

Beetje HD foto is een paar MB, kwaliteit is toch wat je heden te dage wil? Kunnen we onze spiegelreflex camera's ook wel weggooien, want kwaliteit heb je toch niks aan :9
Eppo © schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:10:
Zou wel fijn zijn als de v&a dan aangeeft dat de foto's te groot zijn (of een regel tekst dat foto's max 2mb mogen zijn), want nu doet de v&a alsof alles goed is gegaan maar foto's komen niet online...
Inderdaad, hij is zogenaamd aan het uploaden maar dat werkt dus niet, terwijl er nergens wordt aangegeven max 2mb... :/
Pagina: 1