Far Cry 3 Insane Edition PC niet leverbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpv91
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-06-2024
Geachte mede-tweakers,

Ik heb enkele weken geleden Far Cry 3 Insane Editon voor de PC gekocht op Mycom.
Dit spel kwam op de 29-11-2012 uit en toen ik deze op 30-11-2012 nog niet binnen had ben ik gaan bellen met Mycom.

Die vertelde mij dat door een verkeerde levering (levering was naar Belgie verstuurd ipv Nederland) mijn product iets later geleverd zou worden.
Er werd mij verteld dat ik 5-12-2012 het product wel binnen zou hebben.

Ik dacht dat is mooi met pakjes avond, dat komt op zich nog goed uit ook.
Maar helaas ik heb niets ontvangen, ik heb toen weer gebeld met Mycom en weer werd het uitgesteld naar 10-12-2012 ditmaal.

In die tussen tijd heb ik al een mail gestuurd naar maar liefst 11 andere webshops (nee ik overdrijf niet) maar ik krijg of geen reactie of ik krijg van de meeste te horen dat ze deze helemaal niet meer leveren.

Zelf heb ik nog gebeld met Ubisoft gisteren en het hele verhaal uitgelegd, daar wordt mij verteld dat ik aan het lijntje gehouden wordt door Mycom en dat ik naar info@ubisoft.nl een mail moet sturen om te kijken of hun mij nog verder kunnen helpen.
Dit heb ik inmiddels ook gedaan maar nog geen reactie.

Lang verhaal kort:
Is er iemand hier die met hetzelfde probleem zit met de Insane Editon voor de PC?
Of heeft iedereen inmiddels de Insane Editon ontvangen en ben ik de enige?

De ironie is dat ik inmiddels zelf Insane aan het worden wordt hiervan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zijn dozen schuivers nou eenmaal helaas. Steam geen optie? of MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-10 21:44
jpv91 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:13:

De ironie is dat ik inmiddels zelf Insane aan het worden wordt hiervan 8)7
Misschien heet het daarom dus de Insane editie.

Leuk, maar wel offtopic.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpv91
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:51:
Zo zijn dozen schuivers nou eenmaal helaas. Steam geen optie? of MP?
Bij Steam betaal ik meer en krijg ik ook nog minder content in het spel helaas :p anders had ik dat wel gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 22:20
Had hetzelfde bij bol.com, die hebben uiteindelijk iedereen een bod gedaan om de lost expedition op te sturen met een dlc code voor alle insane edition content.. Ik zou zeggen confronteer ze met deze optie :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miyazakiman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-08 14:53
Ze hebben em bij Play-Asia, maar dan komt ie wel wat later.

http://www.play-asia.com/...-71-bp-49-en-70-52et.html

Edit: Sorry verkeerd gelezen, deze is voor PS3

[ Voor 14% gewijzigd door miyazakiman op 07-12-2012 15:36 . Reden: Fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpv91
Verderf schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:26:
Had hetzelfde bij bol.com, die hebben uiteindelijk iedereen een bod gedaan om de lost expedition op te sturen met een dlc code voor alle insane edition content.. Ik zou zeggen confronteer ze met deze optie :)
Kijk dat zou ik zelfs nog mee akkoord gaan ook.
Denk niet dat Mycom hiermee komt of kan komen.

Ik kan bol.com hierover vragen maar denk niet dat zij hetzelfde aanbod kunnen doen aangezien ik deze niet bij hun heb gekocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteenMSc
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 10:51
Ik heb hem op de releasedag nog besteld, terwijl hij nog op voorraad stond, maar ik heb hem ook nog niet binnen (officiele site ubisoft). Ik denk niet dat je hem nog krijgt, aangezien hij waarsschijnlijk op is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mycom is met PC-game pre-orders echt heel slecht in mijn ervaring. Bol is dan meestal een stuk netter. Heb je allemaal geen zak aan dus daarom:

http://www.amazon.co.uk/F...TF8&qid=1354892547&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-10 09:44
mycom heeft wel vaker moeite met leveren, dan zetten ze de goedkoopste prijs neer maar dan is het of uitverkocht of ineens niet meer leverbaar heb dit meerdere malen gehad voor borderlands 2 de loot chest edition gepreordered bij mycom om de dag na de release te horen dat ie niet leverbaar is en dan ergens anders voor meer te mogen bestellen. nee mycom wordt het niet meer voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-10 22:17
Overigens lees ik wel het volgende op de Facebook pagina van Ubisoft Nederland:
Ubisoft Nederland
30 november

Beste Far Cry-fans,

Door de grote vraag naar de PC Insane Edition zijn helaas niet voldoende exemplaren beschikbaar voor iedereen. Jullie pre-orders voor de Insane Edition worden door de winkel waar deze is gekocht "automatisch" omgezet naar de "reguliere" PC game, met de daarbij geldende winkelprijs.

Daarbij, omdat wij het erg waarderen dat jullie als één van de eersten de game hebben besteld, krijgen jullie via de winkel waar de game gekocht is ook de oorspronkelijke content van de Insane Edition. Mocht dit in het uiterste geval niet gebeuren, mail ons (info@ubisoft.nl) met je aankoopbewijs, dan zoeken we naar een oplossing.

Fijn game weekeinde,

Ubisoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpv91
IceStorm schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:03:
Mycom is met PC-game pre-orders echt heel slecht in mijn ervaring. Bol is dan meestal een stuk netter. Heb je allemaal geen zak aan dus daarom:

http://www.amazon.co.uk/F...TF8&qid=1354892547&sr=8-1
Klinkt misschien heel stom, maar ik heb nog nooit wat gekocht op Amazon.
Mocht ik daar dit spel kopen, kan ik deze dan hier in Nederland activeren?

Anders ga ik meteen deze kopen en dan bel ik Mycom op om mijn huidige bestelling te annuleren aangezien Amazon zegt dat deze wel leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpv91
Verdorie het zit mij ook niet mee, ben ik blij dat ik dit eindelijk kan kopen door deze bij Amazon te halen... Kan ik alleen met Credit Card betalen, ze accepteren geen Paypal of IDeal.

Fijn, kan ik alsnog eindeloos wachten op mycom :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je kunt Amazon (UK) spullen prima in NL spelen (heb hem er zelf besteld). Je kunt ipv een credit card aanvragen ook een virtuele gebruiken (veel mensen hebben goeie ervaringen met https://www.3vcard.nl). Of zie anders even DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpv91
Bedankt voor de tip IceStorm.

Ik was al van plan om binnenkort een CreditCard aan te schaffen, heb nu een reden erbij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpv91
Inmiddels is het maandag avond.
Nog maar weer eens gebeld met Mycom, weer niet binnen, uitgesteld tot 13 December.

Meteen via mijn bank ook maar een credit card aangeschafd zodat ik eventueel via Amazon nog kan bestellen.
Altans dan hoop ik dat die weer leverbaar is want inmiddels zegt Amazon zelf ook uitverkocht.

Ook nog maar weer eens Ubisoft gebeld, deze vragen mij nog even geduld te hebben...
Heb gezegd dat ik dit wel eens hoger op wil gaan spelen want ik ben het wachten inmiddels meer dan zat.

Teminste nog 1 licht puntje, ik heb nu het telefoon nummer van het Ubisoft hoofdkantoor in Nederland gekregen, kan ik morgen vroeg meteen even achteraan bellen.

Hopelijk wordt dat deze week nog wat -.-"

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
ook leuk dat ze dan de standaard editie aanbieden met de extra DLC , maar dat is niet de reden dat mensen de Insane Edition hebben besteld.
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.joystiq.com/media/2012/05/fc3headerimginsaneed.jpg
Dit zit er dan natuurlijk niet bij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpv91
@K03N
Dat is inderdaad ook een reden dat ik de Insane Edition gekocht heb maar die extra's kan ik wel vergeten helaas.

Het is inmiddels al weer 1 week verder en heb nog gebeld met Ubisoft nederland, in plaats van een "helpdesk" persoon heb ik iemand van het management aan de lijn gehad van Ubisoft nederland.
Die was verast dat er zomaar een gewone "klant" aan de lijn kreeg maar die zou contact op nemen met de account manager van Mycom om dit als nog te regelen.

Mycom zou mij de normale editie versturen en mij het verschil in aankoop bedrag terug betalen en Ubisoft stuurt mij de code op voor de ingame extra's van Insane Edition (dat is dan maar een compromis waarmee ik akkoord ga)

...Dat was eind vorige week afgesproken, heb dus inmiddels van beide partijen niets meer gehoord.
gelukkig ben ik morgen vrij dus hang ik maar weer eens aan de telefoon.

* zucht* hoe moeilijk kan het toch zijn af en toe om iets voor elkaar te krijgen als de communicatie verloopt via verschillende bedrijven.
Pagina: 1