hulp nodig met paypal

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatrosX1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 10:02
Dag mensen,

Ik weet niet of dit is toegestaan maar ik ga het toch proberen.
Ik heb voor verificatie van een website $0.01 nodig. Dit dient betaald te worden via paypal.
Ik heb zojuist een paypal aangemaakt maar om daar geld op te storten neemt paar dagen in beslag.

Ik wou vragen of iemand mij een groot plezier wil doen en dit bedrag naar mij overmaken, dan maak ik het over op je bank.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Heeft geen zin... Moet van je bankrekening komen anders is er niets te valideren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatrosX1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 10:02
hostler schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:19:
Heeft geen zin... Moet van je bankrekening komen anders is er niets te valideren.
Nee je begrijpt het niet. Het is niet bedoeld om mijn paypal account te verifieren maar een andere site. Die willen dat je $0.01 overmaakt via paypal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 22:21
Je kan tegenwoordig via iDeal geld overmaken. Dan staat het direct op je PayPal account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

vraag of een van je vrienden paypal heeft en die verificatie wil doen.
en als het niet dringend is, wacht je totdat je eigen paypal account is aangemaakt

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar 'een website' wil validatie van jouw account dan toch? Daar heeft een ander paypal adres weinig nut, die staat op ander emailadres, ander persoon.

En kijk anders even op paypal.nl, ze hebben nu directe ideal betalingen.
Edit, via money2.nl dus.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2012 13:22 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

SinergyX schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:21:
Maar 'een website' wil validatie van jouw account dan toch? Daar heeft een ander paypal adres weinig nut, die staat op ander emailadres, ander persoon.
het is toch niet verboden om meerdere email adressen te hebben? bijv 1 voor paypal en 1 voor privezaken.
anyway ik denk dat zo'n verificatie nodig is om te kunnen checken of die website geld van de rekening kan halen, voor als er later iets gekocht wordt. maar als die email van een vriend is, tja das zijn probleem :P
albatrosX1 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:17:
Dag mensen,
Ik weet niet of dit is toegestaan maar ik ga het toch proberen.
Ik heb voor verificatie van een website $0.01 nodig. Dit dient betaald te worden via paypal.
Ik wou vragen of iemand mij een groot plezier wil doen en dit bedrag naar mij overmaken, dan maak ik het over op je bank.
lijkt me geen goed idee, ik denk ook dat dat niet mag op tweakers.

[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 07-12-2012 13:31 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:48

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het forum is niet echt bedoeld voor dit soort oproepjes.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.