Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcoevich
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 08:14
Ik weet niet of dit het goede subforum is om dit te vragen, maar Youtube heeft vandaag zijn nieuwe layout gepresenteerd. Ze hebben alles compleet naar links geschoven... Ik vraag me af welke * zoiets verzonnen heeft, die mogen ze van mij meteen de laan uit schoppen 8)7

Weet er iemand een plugin of scriptje waarmee je websites toch weer kunt centreren op je scherm? Youtube heb ik zowat continu open op mijn 24" scherm, en om dan de hele tijd vol naar links te moeten kijken zie ik niet zo zitten :)

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens, Youtube is al een tijdje een zooitje net als tweakers ....allemaal tablet lovers zullen we maar zeggen. Je kan je website ook aan de rechterkant plaatsen, of het videovlak vergroten met de knop naast het volume. Als je scriptjes zoekt moet je naar de programeer afdeling, dan wens ik je veel sucsess!

correctie: een uur later vond ik het magische uitschuif menuutje :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je kan er voor kiezen om Youtube standaard in een apart venster te zetten en deze niet gemaximaliseerd in 't midden van je scherm te plaatsen.

Andere optie is om Stylish add-on te gebruiken oid en de CSS iets aan te passen zodat je extra marge of padding aan de linkerkant toevoegt, zodat de content verschuift.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
'Firefox/Youtube' is als topictitel vrij onzinnig, want zegt niets over wat je zoekt. Daarom topictitel wat aangepast.

Maar als je inderdaad de hele dag YT open heb staan zou me de layout zelf weinig boeien en zou ik eerder denken aan niet maximaliseren van het scherm.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcoevich
Toegegeven, de nieuwe layout van Tweakers was ff wennen in het begin, maar nu ik er een tijdje mee werk bevalt het prima hoor. Lekker overzichtelijk en je kunt nu een stuk makkelijker navigeren door de site ;)

Maar terug ontopic; thx @ Hero of Time, ik zal eens kijken wat die stylish addon te bieden heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcoevich
Er is nu een nieuwe style die alles weer ongeveer maakt zoals het was. Mochten er meer mensen zijn die tegen dit probleem aanlopen, dit is de style die ik nu gebruik: http://userstyles.org/sty...design-back-updated-dec-9
Pagina: 1