standaard ipod classic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03:09
Laatst een ipod classic gekocht. Via de usb aansluiting van m'n onkyo receiver speelt ie thuis muziek via de versterker af.

Nu ben ik eigenlijk opzoek naar een cradle, die ik met de versterker kan verbinding (dus via usb).
Bij thuiskomst ipod erin en spelen maar.
Ik ben één standaard tegengekomen (en één van lego), maar ben eigenlijk op zoek naar iets moois, het staat in de kamer, behoorlijk in het zicht.
De docks die ik tegenkom hebben allemaal ingebouwde speaker, en dat heb ik niet nodig.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:55
Waarschijnlijk ben je gewoon hier naar op zoek: pricewatch: Apple Apple Universal Dock

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Zoiets ja, maar voor 50 euro mag het er wat mij betreft wel wat mooier uitzien. Die ab heb ik niet nodig want de versterker bedienen gaat met ab van de versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-09 12:30
Elevation Dock van elevation Labs, zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:17

World Citizen

FreeReef.nl

Let op met de compatibiliteit. Het Apple dock kost wat, maar je weet 100% zeker dat elk Apple apparaat ook daadwerkelijk kan opladen via het dock... Bij 3th party dingen kom ik regelmatig de melding "accessoires word niet ondersteund" tegen. Muziek doorsturen werkt dan wel, maar opladen niet....

Je zou voor de grap ook een zo een dock van Apple vast moeten pakken, en dan verder kijken naar andere docks, Wellicht is het design niet je smaak.. maar de bouwkwaliteit is erg goed. Lekker zwaar zodat je hem niet omduwt, en het past perfect.

Uiteindelijk heb ik toch voor de Apple docks gekozen ondanks dat ze inderdaad vrij prijzig zijn.

Zover ik me kan herinneren heb je ook een uitvoering zonder afstandsbediening en die is 10 euro goedkoper.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Ik heb ff op marktplaats rondgekeken en probeer het dan toch maar met een origineel apple product.

Vraag me alleen af, volgens de apple site (http://store.apple.com/nl...e-universal-dock?fnode=72) wordt 6e generatie ipod classic niet ondersteund. Bij m'n ipod zat wel zo'n wit kommetje, kan ik dat nu gewoon in de dock zetten en dan past het?
Ik zie ook dat de docks op de apple site nu in een witte doos zitten, ik wil een bod doen op een dock in een zwarte doos. Waarschijnlijk een oudere versie. Zal dat probleem opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:06
ik heb een iPod classic 80gb (6e gen.) en die werkt niet met de oudere universal dock (A1256 3.3v) deze zit in een zwarte doos. Geen idee waarom niet, de dock werkt overigens prima met de iPhone 4 & 3GS.

Dus ik zou hem in ieder geval eerst testen voordat je hem koopt.

The difference between men and boys is the size of their toys

Pagina: 1