Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Crystal Reports] Loopen met nummers

Pagina: 1
Acties:

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-11 16:48
Beste mensen,

Ik ben bezig met een bepaald rapport die gebruikt wordt om palletstickers uit te printen. Ik heb hiervoor alle informatie, en in de view op SQLServer staat hoeveel pallets het in totaal zijn.

Wat ik uiteindelijk wil is dat Crystal Reports pallet stickers gegenereerd door alle informatie te kopiëren, en enkel 1/7, 2/7, 3/7 te laten weergeven. Met andere woorden, een op of aflopend aantal in de vorm van pallet x van totaal x pallets.

Is dit mogelijk door middel van een formule? Heb al menig internetpagina's opgezocht maar kon er niet veel wijzer uit worden. Bij voorbaat dank!

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 13:12
Heb je in CR misschien een optie om het huidig en totaal aantal details te laten weergeven?

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-11 16:48
Daar heb ik geen idee van eigenlijk, heb reeds geprobeerd om de optie 'data in meerdere kolommen' te gebruiken, maar dit geeft niet de gewenste resultaten. Tot op heden is het ook nog niet opgelost.

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-11 16:06
Een running total?
Summary: Count
Evaluate: op record of group niveau.