Toon posts:

PC muizen met OS X drivers.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb laatst ook al eens een topic geopend over de mouse acceleration van Mac OSX, en hoe zeer ik hier een hekel aan heb.
Met een paar tweaks die ik gevonden heb wordt het wel beter maar blijft het "onnatuurlijk" aanvoelen.
Nu is mijn vraag: Zijn er ook PC muizen (Logitech, Razer e.d.) die wel Mac drivers hebben? Heb al wat lopen zoeken maar word er niet echt duidelijker van.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:43

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar als je even verder kijkt.. Supported Operating System: Mac OS X v10.6 to 10.7.
Of werkt dan 10.8 ook gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:28

Grin

Ride si sapis.

Logitech Performance MX.
Gebruik dit model ~2 jaar naar volle tevrdenheid.
Het kost wat maar dan heb je het topmodel van Logitech; ik zweer bij dit knaagdier.
De Logitech Setpoint software/driver is ook beschikbaar voor OS X (10.6 t/m 10.8), deze software heeft tal van instellingen, waaronder acceleratie.

[ Voor 14% gewijzigd door Grin op 07-12-2012 14:17 . Reden: +versienummers OS X / Spelling ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 08:02
bettertouchtool werkt ondanks de naam ook prima voor muizen ;) of anders steermouse.

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt iedereen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-10 09:36

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Vrijwel alle recente Logitech muizen werken prima onder OS X 10.8. Gebruik zelf de Marathon M705.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-10 14:25
Grin schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:15:
Logitech Performance MX.
Gebruik dit model ~2 jaar naar volle tevrdenheid.
Het kost wat maar dan heb je het topmodel van Logitech; ik zweer bij dit knaagdier.
De Logitech Setpoint software/driver is ook beschikbaar voor OS X (10.6 t/m 10.8), deze software heeft tal van instellingen, waaronder acceleratie.
Ik heb exact dezelfde muis, werkt top onder OS X en is ook nog naar eigen voorkeur te tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
MadCatz/Cyborg R.A.T.-muizen werken ook prima onder OS X :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PZOOO
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-04-2023
Ik heb toevallig de RAT7 (met draad) en hoewel het een indrukwekkende muis is om te zien, wil de muis wel eens bevriezen in OSX, of niet voorbij een zone (bijvoorbeeld naar rechts) op de tafel (terwijl ik een muismat gebruik). Als ik hem dan met een klap op de tafel sla doet de muis het weer.

ICT & Reizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:45

Compizfox

Bait for wenchmarks

Drivers voor muizen? Dat ding is gewoon een HID-device waarvoor geen specifieke drivers nodig zijn. (Net zoals je geen specifieke drivers nodig hebt voor een USB-stick, omdat dat een USB-Mass Storage device is)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
PZOOO schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:00:
Ik heb toevallig de RAT7 (met draad) en hoewel het een indrukwekkende muis is om te zien, wil de muis wel eens bevriezen in OSX, of niet voorbij een zone (bijvoorbeeld naar rechts) op de tafel (terwijl ik een muismat gebruik). Als ik hem dan met een klap op de tafel sla doet de muis het weer.
Dat zit hem in de muis, mijn RAT7 doet dat ook onder Windows 7 en 8 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertaler
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:05
Microsoft heeft ook intellipoint drivers voor osx waarin je de mouse acceleration kan aanpassen.
In 10.8 moet je de driver wel zelf aan de login-items toevoegen, want een officiële mountain lion update is er nog niet.
Ik gebruik een goedkope MS muis om het muisgevoel min of meer gelijk te houden omdat ik constant een kvm-switch gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gebruik nu USB Overdrive en dit werkt prima. Geen last meer!
Hier kan een slotje op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreytigch
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 06:36
Ik heb zelf een Razer Diamondback (het schatje werkt al letterlijk meer dan 5 jaar mee), werkte gewoon prima toen ik van Windows naar Mac ging. Gebruik het niet meer voor (semi-hardcore) gaming, maar de muis werkt zoals het in Mac OS X altijd doet: 'it just works'. :)
Pagina: 1