Hoi,
Ik heb deze onderdelen:
Processor: Intel Core i7 2600K Boxed
Moederbord: MSI Z77A-G43
Videokaart: MSI N660 TF 2GD5/OC
Harde schijf: Western Digital Black WD1002FAEX, 1TB
Behuizing: Cooler Master Storm Trooper
Ram: Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile
Voeding: Corsair Enthusiast TX750M
Optische drive: LG GH24NS90 Zwart
Oke heel gedoe (1e x computer bouwen voor mij), maar heb alles voor elkaar gekregen.
Nu is het probleem dat de pc niet wil starten als mijn videokaart erin zit. Ik heb geprobeerd mijn oude ati radeon hd 4550 erin te doen, ook dan wil die niet starten.
Ik heb het andere pcie slot geprobeerd ook dat werkte niet.
Ik heb de stekker eruit gehaald, 1x de start knop ingedrukt, batterijtje eruit gehaald en een uur gewacht. Ook daarna wou die niet starten.
Later heb ik ook nog gemerkt dat als de voeding in mijn optische drive zit dat ie dan niet wil starten.
Ik wist niet in welke categorie ik dit moest plaatsen. Maar hebben jullie enig idee? Of iets wat ik kan proberen? Alvast bedankt.
Ik heb deze onderdelen:
Processor: Intel Core i7 2600K Boxed
Moederbord: MSI Z77A-G43
Videokaart: MSI N660 TF 2GD5/OC
Harde schijf: Western Digital Black WD1002FAEX, 1TB
Behuizing: Cooler Master Storm Trooper
Ram: Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile
Voeding: Corsair Enthusiast TX750M
Optische drive: LG GH24NS90 Zwart
Oke heel gedoe (1e x computer bouwen voor mij), maar heb alles voor elkaar gekregen.
Nu is het probleem dat de pc niet wil starten als mijn videokaart erin zit. Ik heb geprobeerd mijn oude ati radeon hd 4550 erin te doen, ook dan wil die niet starten.
Ik heb het andere pcie slot geprobeerd ook dat werkte niet.
Ik heb de stekker eruit gehaald, 1x de start knop ingedrukt, batterijtje eruit gehaald en een uur gewacht. Ook daarna wou die niet starten.
Later heb ik ook nog gemerkt dat als de voeding in mijn optische drive zit dat ie dan niet wil starten.
Ik wist niet in welke categorie ik dit moest plaatsen. Maar hebben jullie enig idee? Of iets wat ik kan proberen? Alvast bedankt.