Suggestie voor wat hoort waar in programming

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 9900578Heck
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-10-2022
Had net een topic gepost dat zonder dat ik het wist duidelijk spam was, maar ik had alleen het topic "Waar hoort mijn topic?" gelezen: Waar hoort mijn topic?

Daarin wordt niet gelinked naar het spam lijstje, waar gewoon knalhard in staat dat evenementen als spam beschouwd worden hier. Misschien handig om die link naar spam (Het algemeen beleid #verbodenspam) daar toe te voegen voor de duidelijkheid?

Mijn gesloten topic: Gratis introductie workshop Drupal

Sorry voor de overlast verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
9900578Heck schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:33:
Had net een topic gepost dat zonder dat ik het wist duidelijk spam was, maar ik had alleen het topic "Waar hoort mijn topic?" gelezen: Waar hoort mijn topic?

Daarin wordt niet gelinked naar het spam lijstje, waar gewoon knalhard in staat dat evenementen als spam beschouwd worden hier.
Waar zie je dat? Ik zie 't niet of over het hoofd?

Verder geldt dit "verbod" forum-breed (evenals werving overigens waar dit ook nog onder zou vallen viel 't niet onder spam).

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 06-12-2012 23:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 9900578Heck
Wat ik bedoel is dat het "Waar hoort mijn topic" topic geen vermelding maakt van dingen die sowieso nergens horen omdat ze volgens de regels hier niet mogen. Als er in dat topic een linkje had gestaan met "kijk hier voor een lijst met dingen die niet mogen" dat naar de spam faq leidt, dan had ik mijn topic niet geplaatst in the first place :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 14:53

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ieder weldenkend mens snapt dat spam en werving niet mag imho.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 9900578Heck
nou ja, het was mij niet heel duidelijk dat het posten van een gratis no-strings attached event direct spam was.. maar ik ben dan ook geen weldenkend mens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tsja, het stond in de voorwaarden waarmee je akkoord ging toen je lid werd. ;)

Het hele idee achter die "Waar hoort mijn topic?" is juist dat het beknopt is. Als we daar alle regels moeten gaan herhalen die forumbreed of lokaal van toepassing zijn verliest dat topic zijn nut en krijgen we alsnog ladingen topics die verkeerd geopend worden.

Los daarvan: ik kan me heel weinig fora voorstellen waar dergelijke topics wel zonder meer gewenst zijn. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1