Toon posts:

Keuzen van Nas / Welke Nas kiezen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond,

Ik ben nu enkele dagen aan het rondsurfen op het internet i.v.m Nas systemen. Ik was er eerst uit wat ik ging nemen, maar na vandaag weet ik het niet meer .
Ik ben namelijk aan het twijfelen nu, doordat ik een artikel las. Daar las ik dan om gewoon te gebruiken als mediaplayer je gebruik kan maken van Synology DS411j. Ik was al aan het twijfelen tussen SYNOLOGY DS413 en de SYNOLOGY DS412+. Ging mijn voorkeur naar de DS412+ voor de prestaties ervan.

Misschien kunnen jullie mij advies geven?
Kleine schets voor wat de Nas zou dienen. Bedoeling zou zijn om films daarop te plaatsen en te kunnen laten afspelen via Pc en tv, op de kamer van pc naar tv. Een mediaplayer zie ik niet zitten, vanwege te lage opslagcapaciteit. Ik wil zeker tot 4*3TB gaan.

Schoot it...

Verwijderd

DS413 & DS412+ zijn beide beesten van systemen. Het grootste verschil zit hem in de aansluitingen en snelheid van CPU, zoveel verschillen zijn er dus niet?

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:35
Als je alleen maar films gaat afspelen waarom dan niet de 413j? die kan dat prima aan en is ook nog eens een stuk goedkoper

Verwijderd

Topicstarter
Kwil er ook nog iets bij aan toevoegen. Later wil ik van de nas als mediaplyer maken voor film. Moet je dan niet naar een iets snellere Nas gaan of gaat dit ook prima lukken met een DS431J ?

Verwijderd

Move OM->CAA