Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Bug/Feat]Shopreviews missen stijl

Pagina: 1
Acties:

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:31
Nee nee, daar bedoel ik niet direct CSS mee, maar gewoon dat de Shopreviews er een beetje naar uitzien in Tweakers 7. Alhoewel ik ze persoonlijk nogal lastig te vinden vind, terwijl ik het wel een erg fijn onderdeel van Tweakers vind, schrok ik toch wel een beetje toen ik de Shopreviews pagina opende.

Shopreviews

Een aantal zaken die me eigenlijk opvallen:
  • Alle headers vind ik lijken op de oude-stijl headers zoals in Tweakers '6' gebruikt werd. Persoonlijk vind ik dat jammer en zou het misschien mooier zijn om het een en ander op te poetsen voor versie 7.
  • Het zoekgedeelte vind ik persoonlijk niet erg strak uitgelijnd, zoals in de rest van de site wel is. Ook het 'geavanceerd zoek' knopje zal nauwelijks te raken zijn met mijn dikke vingers :+.
  • Wanneer iemand geavanceerd gaat zoeken dan wordt er een normale dropdown gebruikt. Ik weet niet zeker of dit wel zo hoort.
  • Totaal geen spacing in de tabel van de populairste Shopreviews. Ook zijn de horizontale afstanden het allemaal net niet naar mijn mening. Zo vind ik het in ieder geval niet echt tablet-vriendelijk of overzichtelijk.
  • Shops op alfabet is wel erg prettig maar zou mijn inziens beter uitgewerkt kunnen worden. Tevens met het zoeken van Shops op plaatsnaam, wat nu niet direct browsable is.
  • Update zou eventueel relatieve data kunnen gebruiken (vandaag, gisteren, <datum>).
Helaas lijkt dit onderdeel momenteel een beetje het ondergeschoven kindje van Tweakers te zijn. Wat natuurlijk erg jammer is. Daarom hoop ik ook dat Shopreviews eventueel een prominentere plaats kunnen krijgen op Tweakers en dat de layout hierop ook aangepast wordt. Nu ik namelijk eindelijk helemaal aan T7 gewend ben _/-\o_ , vind ik dit echt jammer om te zien :$.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:55
Thanks voor de feedback! _o_

Ik ben het helemaal met je eens dat dit niet fraai oogt. Ik weet niet precies wat de status is van deze pagina's. De product manager voor de PW is even afwezig maar ik zal haar attenderen op je feedback :)

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Een uitbreiding / discussie platform zou ook prettig zijn voor shopreviews.
Een extra tab ofzo maar wel met strenge moderatie.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:31
Een discussieplatform zou mijn inziens niet gewenst zijn. Hoe kun jij nu beoordelen hoe iemand anders z'n ervaring was? Zoals het nu is vind ik het eigenlijk wel goed, een discussie tussen Winkel, Tweakers en de Tweaker in kwestie is namelijk gewoon mogelijk.

Misha schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:31:
Thanks voor de feedback! _o_

Ik ben het helemaal met je eens dat dit niet fraai oogt. Ik weet niet precies wat de status is van deze pagina's. De product manager voor de PW is even afwezig maar ik zal haar attenderen op je feedback :)
Dankjewel voor de positieve reactie. Erg prettig om te horen. Naast dat dit natuurlijk voor de V&A staff is bedoeld, lijkt het me tevens ook handig als in ieder geval de devvers al een klein beetje deze pagina('s) op de schop kunnen nemen om het in ieder geval op te nemen in de T7-layout.

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

alex3305 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:12:
Een discussieplatform zou mijn inziens niet gewenst zijn. Hoe kun jij nu beoordelen hoe iemand anders z'n ervaring was? Zoals het nu is vind ik het eigenlijk wel goed, een discussie tussen Winkel, Tweakers en de Tweaker in kwestie is namelijk gewoon mogelijk.

Je hoeft er geen deel aan te nemen.
Het zou zeg maar een extra tab zijn.
Om herhalingen zoals het derail CtB topic te voorkomen.

• Van-Gogh
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 19:21
@alex3305, bedankt voor je feedback

Er is een ticket aangemaakt om het design gelijk te trekken aan de rest van Tweakers.

Mogelijkheden om de shopreviews beter vindbaar te maken en het toevoegen van features wordt nader bekeken.
Pagina: 1