Nee nee, daar bedoel ik niet direct CSS mee, maar gewoon dat de Shopreviews er een beetje naar uitzien in Tweakers 7. Alhoewel ik ze persoonlijk nogal lastig te vinden vind, terwijl ik het wel een erg fijn onderdeel van Tweakers vind, schrok ik toch wel een beetje toen ik de Shopreviews pagina opende.

Een aantal zaken die me eigenlijk opvallen:
, vind ik dit echt jammer om te zien
.

Een aantal zaken die me eigenlijk opvallen:
- Alle headers vind ik lijken op de oude-stijl headers zoals in Tweakers '6' gebruikt werd. Persoonlijk vind ik dat jammer en zou het misschien mooier zijn om het een en ander op te poetsen voor versie 7.
- Het zoekgedeelte vind ik persoonlijk niet erg strak uitgelijnd, zoals in de rest van de site wel is. Ook het 'geavanceerd zoek' knopje zal nauwelijks te raken zijn met mijn dikke vingers
.
- Wanneer iemand geavanceerd gaat zoeken dan wordt er een normale dropdown gebruikt. Ik weet niet zeker of dit wel zo hoort.
- Totaal geen spacing in de tabel van de populairste Shopreviews. Ook zijn de horizontale afstanden het allemaal net niet naar mijn mening. Zo vind ik het in ieder geval niet echt tablet-vriendelijk of overzichtelijk.
- Shops op alfabet is wel erg prettig maar zou mijn inziens beter uitgewerkt kunnen worden. Tevens met het zoeken van Shops op plaatsnaam, wat nu niet direct browsable is.
- Update zou eventueel relatieve data kunnen gebruiken (vandaag, gisteren, <datum>).