Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik moet veel rapporten typen, voor mij werk af en toe een video/foto bewerken (geen hele lange films) en als ontspanning speel ik af en toe WOW, SC2 of COD. Ondanks dat ik gamen erg leuk vind, is het niet de 'main' focus van het systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had zelf zo'n 800 euro in gedachte. Het is al ietsje duurder doordat ik windows 7 niet had meegerekend. Ik wil eigenlijk niet aan windows 8. Waarom? Puur een gevoels kwestie
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ramplank
Muis
LG Flatron IPS234V-PN
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijstje gemaakt, maar ben wat PC building een ware noob.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik twijfel dus AMD of Intel processor. Nu voor AMD gekozen met de gedachte om over 2 jaar nog eens een snellere te plaatsen (AM3+)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Grootte en energieverbruik maakt niet uit. Geluidsniveau is wel van belang, geen zin om naast een compressor te zitten
Verder, tsja als er voor weinig geld (20-40 euro) een tweak beschikbaar is wat het systeem te goed doet dan vind ik dat zeker het overwegen waard.
Ik hoop dat jullie mij willen/kunnen helpen
Ik moet veel rapporten typen, voor mij werk af en toe een video/foto bewerken (geen hele lange films) en als ontspanning speel ik af en toe WOW, SC2 of COD. Ondanks dat ik gamen erg leuk vind, is het niet de 'main' focus van het systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had zelf zo'n 800 euro in gedachte. Het is al ietsje duurder doordat ik windows 7 niet had meegerekend. Ik wil eigenlijk niet aan windows 8. Waarom? Puur een gevoels kwestie
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ramplank
Muis
LG Flatron IPS234V-PN
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijstje gemaakt, maar ben wat PC building een ware noob.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik twijfel dus AMD of Intel processor. Nu voor AMD gekozen met de gedachte om over 2 jaar nog eens een snellere te plaatsen (AM3+)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Grootte en energieverbruik maakt niet uit. Geluidsniveau is wel van belang, geen zin om naast een compressor te zitten
Verder, tsja als er voor weinig geld (20-40 euro) een tweak beschikbaar is wat het systeem te goed doet dan vind ik dat zeker het overwegen waard.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8120 Black Edition | € 137,45 | € 137,45 |
| 1 | ASRock 970 Extreme4 | € 79,70 | € 79,70 |
| 1 | Point of View GeForce GTX 660 Ultra Charged | € 241,94 | € 241,94 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 65,45 | € 65,45 |
| 1 | Fractal Design Core 1000 | € 29,47 | € 29,47 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 31,45 | € 31,45 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,09 | € 16,09 |
| 1 | Antec HCG-520 | € 58,82 | € 58,82 |
| 1 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 91,90 | € 91,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 837,27 | |