wie weet nog de url van het "winamp knopje in je kast" (van voor crash) ?? en is er ook al een w2k oplossing ????
thanx
thanx
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
Oke, kan iemand mij uitleggen hoe ik dat doe met een Azona KB 810 doet?Op zaterdag 02 juni 2001 19:44 schreef ubermaestro het volgende:
Ik heb logitech keyboard met 3 knopjes van www/mail/search ook omgetoverd naar Previous/play-pause/Next
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
Verwijderd
ff de pagina bekijken die ik hierboven zei. (www.bkonings.com) Trouwens, je sluit hem aan op 1 van je 2 COM-Poorten (serieel)Op zaterdag 02 juni 2001 19:39 schreef freaky20 het volgende:
Oke ik wil ook wel een winamp knopje, maar de vraag is hoe ik dat knopje aansluit op euhmmm de stekker van de parallele poort......
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
Verwijderd
Vragen:Op zondag 03 juni 2001 00:51 schreef weareborg het volgende:
ik heb een ir-amp (heeft nu geloof ik ir-man) da's een infrarood sensor die je op je com poort aansluit.
Ik heb destijds bij abgcomputers.nl een afstandsbediening + infrarood ding gekocht voor 35 piek, kun je zo gebruiken in Winamp, dus ook met je programmeerbare afstandsbedieningOp zondag 03 juni 2001 16:44 schreef Raampie het volgende:
[..]
Vragen:
1 hoe kom je daar aan?
2 heb je er foto's van?
3 is er een url met meer info?
4 wat kost het?
Lijkt me wel interessant in combinatie met m'n programmeerbare afstandsbediening.
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Verwijderd