Toon posts:

winamp knopje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie weet nog de url van het "winamp knopje in je kast" (van voor crash) ?? en is er ook al een w2k oplossing ????

thanx

Verwijderd

www.bkonings.com
(en dan onder delphi software)
deze gebruikt 4 knoppen!! :)

en nee dat kan niet in win2k omdat je daar de com-poorten niet direct kan uitlezen of zoiets.

Verwijderd

Ik heb dat proggie ook voor die 4 knoppen, maar die met dat ene knoppie reageert wel veel vlugger!

Verwijderd

Topicstarter
shit ik doe alles onder w2k :( is er ook iemand bezig met een 2k versie? k kan zelf wienig programmeren dus kan ik zelf nix

Verwijderd

Dat lijkt mij ook wel FAT!
Alleen ook bij mij. win2k :'(

oh w8, ik kan het proberen op me ouwe bak, dat is wel 98se

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:38

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb maar 2 woorden hiervoor:
Logitech Toetsenbord
Daar zitten al standaar knopjes op die je gewoon in winamp kan gebruiken (play/pauze, stop, previous, next en volume up/down/mute)

Verwijderd

ja, duh, die kost 220 piek!
dat hele setje dan. De muis heb ik wel...

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

je hebt ook hele goedkope keyboards van 25 piek die dat ook hebben....

iStockphoto

• freaky20
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01-2024

freaky20

Lazy tweaker

Oke ik wil ook wel een winamp knopje, maar de vraag is hoe ik dat knopje aansluit op euhmmm de stekker van de parallele poort......

Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik heb logitech keyboard met 3 knopjes van www/mail/search ook omgetoverd naar Previous/play-pause/Next :7

• freaky20
  • Laatst online: 25-01-2024

freaky20

Lazy tweaker

Op zaterdag 02 juni 2001 19:44 schreef ubermaestro het volgende:
Ik heb logitech keyboard met 3 knopjes van www/mail/search ook omgetoverd naar Previous/play-pause/Next :7
Oke, kan iemand mij uitleggen hoe ik dat doe met een Azona KB 810 doet?

Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 17:33
Er zijn executables die winamp de opdracht geven om bepaalde dingen te doen. Gewoon ff zoeken op de plugins pagina op winamp.com.
Dan je knoppies koppelen aan die proggies lijkt me. Ik ken dat toetsenbord van jou verder niet, maar dit lijkt me standaard...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 19:39 schreef freaky20 het volgende:
Oke ik wil ook wel een winamp knopje, maar de vraag is hoe ik dat knopje aansluit op euhmmm de stekker van de parallele poort......
ff de pagina bekijken die ik hierboven zei. (www.bkonings.com) Trouwens, je sluit hem aan op 1 van je 2 COM-Poorten (serieel) :)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:21
ik heb een ir-amp (heeft nu geloof ik ir-man)
da's een infrarood sensor die je op je com poort aansluit. kan je met een plugin voor een heleboel functies in winamp, een knop van je afstandsbediening aan toe kennen.

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Kunnen jullie hier wat mee? Het is dan wel voor infra rood, maar er staan volgens mij wel linkjes naar een schema ergens.

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

Verwijderd

hmm, es ff kieken.
Maar volgens mij blijf je het probleem houden dat je de com-poort niet direct kunt accessen in win2k. Alhoewel, met een dig camera wil het ook, dus waarom niet met een paar schakelaars of een IR....
hmm, ideetje?

Verwijderd

Topicstarter
bij mijn phone data shit moet ik een vinkje zetten bij ik gebruik 2000 dus het zou mogenlijk moeten zijn

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 00:51 schreef weareborg het volgende:
ik heb een ir-amp (heeft nu geloof ik ir-man) da's een infrarood sensor die je op je com poort aansluit.
Vragen:
1 hoe kom je daar aan?
2 heb je er foto's van?
3 is er een url met meer info?
4 wat kost het?
Lijkt me wel interessant in combinatie met m'n programmeerbare afstandsbediening.

• BYM
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Op zondag 03 juni 2001 16:44 schreef Raampie het volgende:

[..]

Vragen:
1 hoe kom je daar aan?
2 heb je er foto's van?
3 is er een url met meer info?
4 wat kost het?
Lijkt me wel interessant in combinatie met m'n programmeerbare afstandsbediening.
Ik heb destijds bij abgcomputers.nl een afstandsbediening + infrarood ding gekocht voor 35 piek, kun je zo gebruiken in Winamp, dus ook met je programmeerbare afstandsbediening

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil geen afstandsbediening, ik raak die dingen altijd kwijt. geef mij maar knopjes

Verwijderd

Sorry Koen dat ik je vraag misbruikte. Thanx BYM voor de info. Dit is trouwens de url: http://www.abgcomputers.nl/Afstandsbediening_MP3_Winamp Hij kost nu wel 49,-. Nog even over nadenken dus. :) 35 piek was net een schappelijker prijs voor zo'n extraatje.
Pagina: 1