Beste all-round 2.0/2.1 pc speaker set <50 euro?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edward4
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-09-2022
Ik ben op zoek naar de beste all-round 2.0 of 2.1 pc speaker set voor onder de 50 euro.
Ze zullen gebruikt worden voor alle muziek die ik via mijn pc luister zoals internetradio, itunes, eigen muziekbibliotheek, youtube filmpjes etc. Ik hou er wel van als de bas een tikkeltje meer uitgesproken is vergeleken met een compleet neutrale sound maar niet te veel; ook klassieke muziek zal erop beluisterd worden.
Ik kan absoluut niet tegen scherpe hoge tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funnyname
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-11-2023
Bij subjectief waarneembare eigenschappen is het erg lastig om te spreken van beste all-round ... Wat de ene persoon lekker vind klinken, vind de ander te veel bas, of te schel of enz. enz. Je vraag is dus erg lastig te beantwoorden, heb je zelf al onderzoek gedaan (geluisterd) naar bepaalde merken/types?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:57
Je kan ook een logitech x530/z506 kopen en dan niet alle boxen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

voor muziek heb ik zelf liever geen game-boxen, het is het vaak toch net niet, dan wacht je op die heerlijke basssolo, en blijkt ie behoorlijk "modderig" te klinken.

Met wat geluk kun je voor rond de 20 euro een leuk versterkertje kopen, en voor 30 euro kun je ook wel een leuk boxensetje vinden. Vind ik veel fijner geluid geven dan een 2.1 logitech setje.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edward4
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-09-2022
Bedankt voor de reacties, de reden dat ik deze vraag stel op het forum is omdat ik nergens een winkel kan vinden waar je dit soort goedkope boxjes kan beluisteren. Bij de mediamarkt staan er 5+ door elkaar aan met de algemene achtergrondmuziek er nog eens bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
.

[ Voor 106% gewijzigd door Brazos op 25-11-2021 22:44 ]

Pagina: 1