Hallo iedereen,
Kan iemand vertellen wat er scheelt met mijn pc? Die BSOD beginnen serieus mijn voeten uit te hangen, steeds opnieuw hetzelfde verhaal! Hierdoor heb ik bv al verschillende bans gehad op LoL etc.
Ligt het aan mijn RAM-geheugen? Hij geeft wel 4 GB ram maar de ene steekt in het gele poortje en de andere in het rode = single channel ipv van duo. Ik kan ze niet allebei in het rood steken want heb een te grote koeler op mijn CPU waardoor zo"n staafje niet in het rode geraakt..
CPU: Intel Core 2 Quad Q9450
Koeler: Sythe Mugen rev. B
Moederbord:GA-X48-DQ6 - S775, Intel® X38 + ICH9R Chipset, ATX
Memory: Corsair 2x 2GB DDR3 4GB Kit, 240pin DIMM, PC2-6400
SSD: Samsung 830 series 128 GB (4 maandjes oud)
Behuizing: Antec PerformanceOne P180 grey
PSU: Corsair TX650w
VGA: Asus HD5850
Windows 7 X64 voorgeinstalleerd. (Met Windows 7Loader)
Hier kan je al eens zien hoeveel ik er al gekregen heb en nadat die BSOD heeft gehad start die nooit meteen deftig op dus moet dan 5-10 op aan-uit button klikken voordat die normaal start zonder die blijft vaststeken. (Word er zot van)
Kan iemand vertellen wat er scheelt met mijn pc? Die BSOD beginnen serieus mijn voeten uit te hangen, steeds opnieuw hetzelfde verhaal! Hierdoor heb ik bv al verschillende bans gehad op LoL etc.
Ligt het aan mijn RAM-geheugen? Hij geeft wel 4 GB ram maar de ene steekt in het gele poortje en de andere in het rode = single channel ipv van duo. Ik kan ze niet allebei in het rood steken want heb een te grote koeler op mijn CPU waardoor zo"n staafje niet in het rode geraakt..
CPU: Intel Core 2 Quad Q9450
Koeler: Sythe Mugen rev. B
Moederbord:GA-X48-DQ6 - S775, Intel® X38 + ICH9R Chipset, ATX
Memory: Corsair 2x 2GB DDR3 4GB Kit, 240pin DIMM, PC2-6400
SSD: Samsung 830 series 128 GB (4 maandjes oud)
Behuizing: Antec PerformanceOne P180 grey
PSU: Corsair TX650w
VGA: Asus HD5850
Windows 7 X64 voorgeinstalleerd. (Met Windows 7Loader)
Hier kan je al eens zien hoeveel ik er al gekregen heb en nadat die BSOD heeft gehad start die nooit meteen deftig op dus moet dan 5-10 op aan-uit button klikken voordat die normaal start zonder die blijft vaststeken. (Word er zot van)