Video wil maar 1 keer afspelen (firefox)

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-06-2021
Goedenmiddag,

Ik zit met een probleem via mijn webbrowser firefox, zodra ik een online filmpje probeer te kijken lukt dit 1 keer en als ik daarna een 2e filmpje wil kijken blijft hij bufferen. Ik heb geprobeerd java en flash te herinstalleren maar het probleem blijft, ook heb ik mijn G Data beveiliging tijdelijk uitgeschakelt maar het wil niet baten.

Ik ben een beetje door mijn ideeen heen wat het zou kunnen zijn, met internet explorerer heb ik hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:32

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.

Lees, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Dit topic is gesloten.