Ik heb een nieuwe Windows7 laptop met Firefox 17.0 geinstalleerd, maar hij onthoudt mijn instellingen (zoals startpagina en controleren op updates) niet. De startpagina wordt steeds, na het sluiten van Firefox, teruggezet naar de intranetpagina van mijn werk. Ik heb gewoon adminrechten en alle andere internetbrowsers op deze laptop kennen dit probleem niet. Er is ook geen mallware geinstalleerd
Wat ik al heb geprobeerd:
- Nieuwe Firefox installatie
- Firefox herinitialiseren (met de pagina about:support)
- Gechecked of er een user.js bestond in de profielmap (te vinden in about:support > Profielmap: map tonen) Deze is er niet
- prefs.js weggegooid
- Gekeken of prefs.js alleen lezen had (dit was niet zo)
- In about:config de settings aangepast
- In prefs.js zelf de settings aangepast met Firefox zelf gesloten
- Gekeken of er andere prefsxx.js aanwezig waren > dit was niet zo
- Het hele register doorgezocht op die intranetpagina, maar nergens gevonden
- De hele C schrijf doorgezocht of er meerdere prefs.js aanwezig waren (dit was niet zo)
- prefs.js gekopieerd van andere computer > werkte niet
- Sync geinstalleerd (neemt wel netjes mijn add-ons over maar verder niet)
- Gegoogled naar andere oplossingen > niemand gevonden met dit probleem waar een van de bovenstaande oplossingen niet werkten.
Ik heb verder echt geen idee meer wat ik nog meer kan proberen. Hopelijk heeft een van jullie een idee?
Wat ik al heb geprobeerd:
- Nieuwe Firefox installatie
- Firefox herinitialiseren (met de pagina about:support)
- Gechecked of er een user.js bestond in de profielmap (te vinden in about:support > Profielmap: map tonen) Deze is er niet
- prefs.js weggegooid
- Gekeken of prefs.js alleen lezen had (dit was niet zo)
- In about:config de settings aangepast
- In prefs.js zelf de settings aangepast met Firefox zelf gesloten
- Gekeken of er andere prefsxx.js aanwezig waren > dit was niet zo
- Het hele register doorgezocht op die intranetpagina, maar nergens gevonden
- De hele C schrijf doorgezocht of er meerdere prefs.js aanwezig waren (dit was niet zo)
- prefs.js gekopieerd van andere computer > werkte niet
- Sync geinstalleerd (neemt wel netjes mijn add-ons over maar verder niet)
- Gegoogled naar andere oplossingen > niemand gevonden met dit probleem waar een van de bovenstaande oplossingen niet werkten.
Ik heb verder echt geen idee meer wat ik nog meer kan proberen. Hopelijk heeft een van jullie een idee?