Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Thief
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-03 21:48
Hallo!

Ik heb een drietal MicroSD kaarten van 32GB welke door mijn Windows Phone 7 toestel zijn gelocked.
Hierbij vraag ik iemand van de community om hulp om deze weer te kunnen unlocken.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Weer gebruiken, op je pc oid? Simpel lijkt me, in een sd-reader oid stoppen en formatteren op je pc. Misschien heb je een wat geavanceerdere tool nodig dan de standaard windows formatteertools.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Thief
MaximusTG schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:28:
Weer gebruiken, op je pc oid? Simpel lijkt me, in een sd-reader oid stoppen en formatteren op je pc. Misschien heb je een wat geavanceerdere tool nodig dan de standaard windows formatteertools.
Ja, ik zou ze graag weer universeel willen gebruiken. Helaas werkt je optie niet, de kaarten worden dan niet gezien vanwege de encrypted partitie. Ik zoek iemand die een toestel heeft uit dit topic:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1242071

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Hmm, wat apart zeg. Probeer eens via een linux bootable distro en dan met bv gparted. Lijkt mij dat je toch wel een nieuwe MBR partitie tabel moet kunnen aanmaken dan. Wat WP7 er mee doet kan toch niet op hardware niveau zijn..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Thief
MaximusTG schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:01:
Hmm, wat apart zeg. Probeer eens via een linux bootable distro en dan met bv gparted. Lijkt mij dat je toch wel een nieuwe MBR partitie tabel moet kunnen aanmaken dan. Wat WP7 er mee doet kan toch niet op hardware niveau zijn..
Ook al geprobeerd. Het is mij echter helaas niet gelukt.

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11 16:22
ze zijn hardware matig gelocked. Volgens mij is windows phone 7 het enige os die de "secure" van secure digital card gebruikt.

je kunt ze weer werkend krijgen door ze te formatteren in een nokia symbian telefoon. Sommige schijnen ook geluk te hebben met panasonic sdcard formatter maar daar zijn wisselvallige berichten over geweest

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• Thief
justice strike schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:05:
ze zijn hardware matig gelocked. Volgens mij is windows phone 7 het enige os die de "secure" van secure digital card gebruikt.

je kunt ze weer werkend krijgen door ze te formatteren in een nokia symbian telefoon. Sommige schijnen ook geluk te hebben met panasonic sdcard formatter maar daar zijn wisselvallige berichten over geweest
Dat is dus niet de bedoeling.

Die SDFormat software (is van Panasonic) heb ik ook geprobeerd. Werkt helaas ook niet. Het systeem herkent de kaarten gewoon niet meer.

[ Voor 16% gewijzigd door janvanduschoten op 07-12-2012 11:41 ]

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-11 10:31
Ik heb een N8, maar Zaandam is een beetje te ver weg voor je denk ik. Probeer anders even in het N8 topic.

Verwijderd

HP format tool?
Pagina: 1