Al een tijdje ben ik aan het kijken naar de mogelijkheden om up te graden vanaf mijn EAH6850. Het beestje doet zijn werk tamelijk goed, al zou ik graag wat meer bewegingsruimte in mijn FPS willen. Voor zaken zoals opnemen e.d. . Mijn moederbord is een Gigabyte GA-880GA-UD3H. Probleem hiermee is dat één pci-e 16x loopt en de andere pci-e 4x. Dit is vast, ik kan hier niks aan veranderen (BIOS gecheckt). Probleempje nummer twee is dat ik een 650 watt voeding met maar 2x 6 pin pci-e connectors gebruik, een stroomslurpend monster is dus niet echt een optie.
Alhoewel ik wel een HD2900XT met deze setup heb gedraait (Als dat ding geen stroom vrat weet ik het ook niet meer). Ik heb gekeken naar de 7xxx serie van AMD, maar misschien is het wel weer tijd om terug naar mijn roots te gaan? (Eerst los gekochte videokaart was een Nvidia Riva TNT2
). Mijn vedere specificaties zijn te vinden in mijn inventaris, hier een snel overzichtje:
-Phenom X6 1075T
-EAH6850
-Samsung 24" 1080p scherm
- 8GB RAM
- Genoeg HDD ruimte.
Alhoewel ik wel een HD2900XT met deze setup heb gedraait (Als dat ding geen stroom vrat weet ik het ook niet meer). Ik heb gekeken naar de 7xxx serie van AMD, maar misschien is het wel weer tijd om terug naar mijn roots te gaan? (Eerst los gekochte videokaart was een Nvidia Riva TNT2
-Phenom X6 1075T
-EAH6850
-Samsung 24" 1080p scherm
- 8GB RAM
- Genoeg HDD ruimte.