Ik wil vanaf mn radio opnemen met mn pc, ik heb een tulp aansluiting op mn line-out van mn radio , en een jack aansluiting achter mn pc op de line-in , ik hoor dus nu de radio door mn pc boxen, ik moet nu kunnen opnemen maar met welk programma en welke instellingen moet ik dan hebben want ik heb het ooit gedaan met cool edit en als ik met cool edit een nieuw bestand maak en op record druk dan neemt ie dus niks op , wat moet ik dus nog instellen ???
Verwijderd
je kan 't beste musicmatch jukebox eens proberen.
Kan je direct vanaf je line-out naar mp3 opnemen.
Kan je direct vanaf je line-out naar mp3 opnemen.
Je zegt t zelf al, geluid heb je (=afspelen) maar opnemen doet ie niet... Opnemen is iets anders dan afspelen, en je normale volumeregeling is voor AFSPELEN.Op vrijdag 01 juni 2001 17:08 schreef pvanwelt het volgende:
Ik wil vanaf mn radio opnemen met mn pc, ik heb een tulp aansluiting op mn line-out van mn radio , en een jack aansluiting achter mn pc op de line-in , ik hoor dus nu de radio door mn pc boxen, ik moet nu kunnen opnemen maar met welk programma en welke instellingen moet ik dan hebben want ik heb het ooit gedaan met cool edit en als ik met cool edit een nieuw bestand maak en op record druk dan neemt ie dus niks op , wat moet ik dus nog instellen ???
Open je vol.regeling, opties-eigenschappen, en dan volumeregeling voor opname aanvinken..
En dan je line-in selecteren. Dan neemt ie wel wat op..
Verder: Cooledit neemt als wav op. Mocht je t willen bewerken, cooledit gebruiken. Wil je t gewoon "opslaan" dan Musicmatch oid gebruiken, neemt rechtstreeks naar MP3 op, scheelt ENORRUM veel harddiskruimte
welke programma's kunnen dan nog meer direct in mp3 opnemen ???
Het opnemen is me ondertussen gelukt , ik neem op met musicmatch jukebox 6.00.4027
maar als ik dan opneem (stereo op maximaal volume)
en als ik het dan afluister , dan is het mooie kwaliteit op een zacht volume maar als ik mn stereo harder ga zetten hoor ik een ruis erdoorheen
en het ligt niet aan mn radio want als ik gewoon radioluister ( heel hard ) dan hoor ik geen ruis , wat kan ik doen om die ruis te voorkomen ???
maar als ik dan opneem (stereo op maximaal volume)
en als ik het dan afluister , dan is het mooie kwaliteit op een zacht volume maar als ik mn stereo harder ga zetten hoor ik een ruis erdoorheen
en het ligt niet aan mn radio want als ik gewoon radioluister ( heel hard ) dan hoor ik geen ruis , wat kan ik doen om die ruis te voorkomen ???
Verwijderd
Zet de slider van je line-in op je mixer wat hoger, zodat het geluid wat harder opgenomen wordt. Niet helemaal maximaal, want dan heb je kans op clipping..
Pagina: 1