ASUS P8Z68-V LX | Intel Core i7 2600K @3,40GHz | Corsair 8GB DDR3-1600 RAM | EVGA GeForce GT430 1GB | Samsung Syncmaster 226BW | Samsung HD103SI 1TB | Diamond LPZ26 850W | Cooler Master Elite 430 Case | Windows 7 Ultimate 64-bit
Heb je gelet op de temperaturen? Misschien kan je cpu z'n warmte niet kwijt, aangezien de pc met andere gpu nog steeds dezelfde problemen geeft. Ik zou door gaan zoeken naar andere componenten.
Log de temperatuur met een progje terwijl je gamed, doorzoek de foutcodes in het logboek of kijk of er misschien stiekum bluescreens voorbij komen?
Log de temperatuur met een progje terwijl je gamed, doorzoek de foutcodes in het logboek of kijk of er misschien stiekum bluescreens voorbij komen?
Temperaturen van de CPU worden niet hoger dan 30 graden bij idle en GPU ook niet warmer dan 30 bij idle.
De CPU word niet warmer dan 50 graden bij games en de GPU ook niet warmer daqn 50 graden bij games.
Er zitten ook nog 4 casefans in zn kast.
BSOD's zijn niet voorgekomen in het logboek.
Aangezien dit lijkt op een powerissue denk ik dat het komt door de PSU.
Misschien kan hij zijn koeling niet kwijt (fan staat naar beneden in een fanhole maar die heeft niet veel space.
De CPU word niet warmer dan 50 graden bij games en de GPU ook niet warmer daqn 50 graden bij games.
Er zitten ook nog 4 casefans in zn kast.
BSOD's zijn niet voorgekomen in het logboek.
Aangezien dit lijkt op een powerissue denk ik dat het komt door de PSU.
Misschien kan hij zijn koeling niet kwijt (fan staat naar beneden in een fanhole maar die heeft niet veel space.
[ Voor 12% gewijzigd door JRSchiphol op 06-12-2012 11:09 ]
ASUS P8Z68-V LX | Intel Core i7 2600K @3,40GHz | Corsair 8GB DDR3-1600 RAM | EVGA GeForce GT430 1GB | Samsung Syncmaster 226BW | Samsung HD103SI 1TB | Diamond LPZ26 850W | Cooler Master Elite 430 Case | Windows 7 Ultimate 64-bit