Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-10 07:33
Daarnet update ik m'n HTC One X naar 4.1 en blijkbaar zat in 4.1 een nieuw keyboard. Dit keyboard mist echter het asterisk tekentje (press/hold to type symbol) op het "main" keyboard.

Ik vind het huidig keyboard gewoon goed en mooi, ik wil dus geen ander keyboard installeren. Is het mogelijk om deze terug te halen?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
in ieder geval kan je geen systeem apps (zoals het ingebouwde keyboard) aanpassen zonder root, maar zelfs als je root rechten hebt wordt dit waarschijnlijk een uitdaging. Je kan beter gewoon een alternatief keyboard uit de play store installeren.

Strava

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:41
Ik gebruik altijd het Phone keyboard, daar staat hij op het 2e pagina van de speciale tekens.

Bij het qwerty toetsenbord staat hij wanneer je op de speciale tekens hebt gedrukt op de button erboven. (dus rij 3 het eerste teken).

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-10 07:33
diabolofan schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:12:
Ik gebruik altijd het Phone keyboard, daar staat hij op het 2e pagina van de speciale tekens.

Bij het qwerty toetsenbord staat hij wanneer je op de speciale tekens hebt gedrukt op de button erboven. (dus rij 3 het eerste teken).
Inderdaad. Voor de update stond hij gewoon op het 1ste keyboard. Heel irritant aangezien ik deze heel regelmatig gebruik.

Geen oplossing dan maar.