Toon posts:

Backup 3GS op 5?

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil van een iPhone 3GS naar een 5 overstappen.

is het mogelijk om de backup die ik met iTunes van de 3GS heb gemaakt, op de nieuwe iPhone 5 te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Dit moet je toch zelf wel kunnen vinden..

http://www.iphonehacks.co...phone-5-using-itunes.html

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

M'n vriendin had "vroeger" een 3GS, toen twee jaar een Samsung en nu een 5. Ze kon moeiteloos de laatste 3GS backup op d'r 5 zetten (met iTunes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:21

Jazzper

BB4E^Guerilla

Andersom is nog leuker. Mijn 3GS was stuk. Ik draaide de laatste versie van iOS toen. Ik denk 5 of misschien al 6. Is een tijdje terug. Als vervangend toestel kreeg ik van ProAssist een crappy oude windows mobile 5 telefoon.

Van een collega kon ik een iPhone 3 lenen. Dus ik denk; kat in het bakje; aansluiten en backup van mijn 3GS erop. Helaas.. de 3 kan maar tot een bepaald iOS dus ik viel een jaar terug in de tijd qua backups.

Naar voren toe kan zoals hierboven gezegd wordt prima. Meerdere keren gezien om mij heen.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Y.Eagle
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-01-2022

Y.Y.Eagle

Black&White

Ik heb ook mijn backup van 3GS naar 5 overgezet en dat ging zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

We verwachten hier wel dat je zelf wat onderneemt voor je een topic opent. GoT is geen helpdesk.

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.