Staat overigens wel solide te spelen, maar heb nog nooit een Soutar gezien die lekker "in the zone" staat te gooien of iets dergelijks. Een soort miniWade maar dan zonder al die vieze (heerlijke) finishes.
Doe inderdaad niet zo ouderwets en kijk gewoon hierDagion schreef op donderdag 17 november 2022 @ 21:25:
Wel irritant dat de volgorde van de wedstrijden zoals die op Teletext (oudje hier, fanatiek appgebruiker) niet klopt. Wilde Wattimena wel zien, Soutar heb ik dan weer minder behoefte aan
Staat overigens wel solide te spelen, maar heb nog nooit een Soutar gezien die lekker "in the zone" staat te gooien of iets dergelijks. Een soort miniWade maar dan zonder al die vieze (heerlijke) finishes.

https://live.dartsdata.com/

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
Ja in herhaling bij Viaplay nu wel te zien idd.N1v3K schreef op donderdag 17 november 2022 @ 22:18:
Heeft ie nou net zijn enkel verstuikt?
Hij loopt wat mank
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Met een 142 finish zo dan

[Voor 17% gewijzigd door tweakduke op 17-11-2022 22:45]
Is ook lastig met dit tempo.Hippocampus schreef op donderdag 17 november 2022 @ 22:46:
De scorebord bediener is ook weer flauw gevallen.
[Voor 71% gewijzigd door Quad op 17-11-2022 22:47]
Maar wat een niveau die Rock ook kan neerleggen, indrukwekkend hoor.

Ik zeg het niet vaak, maar dit is een pot wat het terugkijken waard is.Dagion schreef op donderdag 17 november 2022 @ 22:57:
Dus, heb volgens mij een mooie pot gemist. Iets met flesje, huilen, luiers. Ook mooi. Zeggen ze dan toch
Maar met je voorspellende gave zit wel snor, misschien eens voor een oudejaarslot gaan dit jaar

Oh lol, 9-darter erbij en gemist dus, nice haha!
[Voor 3% gewijzigd door Dagion op 17-11-2022 23:02]

Ik kan Rock echt niet volgen hahaha. Ondertitels please.
Edit: Oh, tis een Ier zie ik nu, zal dat het zijn?
[Voor 17% gewijzigd door Hippocampus op 17-11-2022 23:05]
Noord-Ier toch? Heb ook altijd moeite met Clayton, Anderson soms..Hippocampus schreef op donderdag 17 november 2022 @ 23:03:
Wat hebben die Engelsen toch vaak moeite met Engels praten zeg![]()
Edit: Oh, tis een Ier zie ik nu, zal dat het zijn?

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

De score per minuut gaat nu wel een tandje lager.

Ja, hij moet daar toch even aandacht aan geven, ijs, tape, fysio, whatever ze tegenwoordig doen in de topsport.Quad schreef op donderdag 17 november 2022 @ 23:27:
Rock gaat na het interview bij Arjan vd Giessen weer door zijn enkel.
Gooi er nog een paar slechte woordgrappen in van team Viaplay en het is bedtijdgambieter schreef op donderdag 17 november 2022 @ 23:32:
Wow, R Smith-Humphries is de kater na een alcohol-rijk feestje

De tafelbezetting van vanavond vind ik wel tof. Sowieso liever Koert dan 'Anne-Marie-toch!?'.Hippocampus schreef op donderdag 17 november 2022 @ 23:40:
[...]
Gooi er nog een paar slechte woordgrappen in van team Viaplay en het is bedtijd
Co Stompe liever als commentator naast Jacques.
Barney mag ook altijd wel aan blijven schuiven.
[Voor 6% gewijzigd door Quad op 17-11-2022 23:43]
𝙉𝙞𝙣𝙚 𝙙𝙖𝙧𝙩𝙚𝙧 😱😱
— Viaplay Sport Nederland (@viaplaysportnl) 17 november 2022
📺: https://t.co/6veSl2Mz2T#ViaplaySportNL #ViaplayDarts pic.twitter.com/B3vy7hY8Mv
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hippocampus schreef op donderdag 17 november 2022 @ 23:03:
Wat hebben die Engelsen toch vaak moeite met Engels praten zeg![]()
Hij gaf in het interview aan dat hij gefocust wilde blijven en Rock in de pauze heeft gecomplimenteerd.Gynnad schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 05:58:
Van Gerwen blijft toch wel een niet zo'n leuke speler om naar te kijken. Hij had hier toch wel op z'n minst even een box kunnen geven.
Ik gok op een beslissende leg bij Smith - Cullen en winst voor Van Barneveld.Hippocampus schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 19:53:
Hopelijk vanavond ook weer vuurwerk van de heren.
Smith - Cullen is nu al spannender dat het had hoeven zijn... op één of andere manier kan Smith 'm niet afschudden.
Lekker die big fish van Cullen.

Misschien heeft hij niet zo'n lange punten als Cullen? Hij gooit wel vrij stevig iigQuad schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 20:38:
Pijltjes van Smith gaan haast door het bord heen. Zo diep dat ze erin gaan.

N1v3K schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 20:30:
[...]
Ik gok op een beslissende leg bij Smith - Cullen

tweakduke schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 22:05:
Barneveld zakt helemaal weg na de pauze. Price sloopt hem nu.

Dubbels missen dusQuad schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 22:26:
Dit moet wel iets met Price doen lijkt me.

Ja dan had je Price wel kunnen opvegen denk ikQuad schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 22:30:
👌 Scheelde het voor de bull.

Edit: was van korte duur gelukkig.
[Voor 23% gewijzigd door Hippocampus op 18-11-2022 22:40]
En nu kwam ik binnen bij de 13-10

Ja, even twee legs pudding.Quad schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 22:47:
Barney begint scorend nu wel hard te zakken hoor.
Even een dipje voor de spanning.Quad schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 22:47:
Barney begint scorend nu wel hard te zakken hoor.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Bijzondere wedstrijd.

Hmmm. Ik verwacht van niet.Hippocampus schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 22:57:
Kijk nog eens in die kristallen bol @N1v3K, twee Nederlanders in de finale ?
Luke Humphries gooit al-tijd goed tegen Van Gerwen en is een beetje een angstgegner voor de Nederlander. Ik verwacht dat Humphries ook morgen wint.
Aspinall - Soutar vind ik een lastige. De Schot heeft goede dingen laten zien op belangrijke momenten, maar kan ook zomaar inzakken. Hetzelfde geldt echter ook voor Aspinall.
Het is wel een beetje een toernooi van verrassingen, dus dan denk ik toch dat Soutar wint.
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube