Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuw Laptop toetsenbord werkt niet??

Pagina: 1
Acties:

• Stephan1337
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 19:53
* Een vriendin van mij heeft een probleem met de laptop :) Ik dacht laat ik de experts eens vragen aangezien ze op pc-hulpforum geen reactie krijgt :)

[ Quote Fuzzy ]
Vandaag kreeg ik mijn laptop toetsenbord thuis gestuurd. Omdat er een aantal letters van mijn laptop niet meer naar behoren functioneerden heb ik dus een nieuw toetsenbord besteld via een webshop. Nadat ik mijn oude toetsenbord er uit heb gehaald en de nieuwe aangesloten heb start ik de laptop opnieuw op. Maar zodra ik dan wat wil typen krijg ik alleen maar = te zien. Dit is voor elke toets die ik aanraak. Dus ook bijvoorbeeld voor de f toetsen of de pijltjestoetsen of de backspace. Elke aanslag geeft een is(=) teken.

Ik heb al geprobeerd om het lint er verder in te duwen maar dit lost de problemen niet op. Ik denk ook niet dat het daar aan ligt aangezien het toetsenbord wel reageert op aanraking en daarmee dus wel herkend wordt.

Ik heb een Asus A7Jc en het toetsenbord wat ik heb gekocht zou daar geschikt voor moeten zijn. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen en wat hier de oplossing voor is?

Besturingssysteem is windows 7 sp1
Ook het verwijderen van de drivers heeft niet geholpen.

Alvast bedankt!
[/Qoute]

Ik denk zelf het een soort van namaak toetsenbord is door een stel chinezen en dat die daarom niet werkt... (ik heb niks tegen chinezen hoor :P)
Of dat het toetsenbord defect is...

Iemand een ander idee of dezelfde gedachten??

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Hoe zeker weet je dat alles op de juiste manier is aangesloten? Ik zou ook denken dat hij niet compatible, defect of verkeerd aangesloten is. Enig idee waar het toetsenbord vandaan komt?

Desktop | Server | Laptop

• Stephan1337
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 19:53
Toetsenbord komt van replacedirect vandaan.

Oude toetsenbord werkt wel weer... op die ene paar knoppen na dan.. dus aansluiten zou dan wel goed geweest zijn, dit is een aantal maal geprobeerd