Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ReflexRR
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 16:52
Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende probleem en volgens mij heeft niemand dat eerder gehad..(Google)
Mijn startscherm zit alleen maar op een landschap weergave terwijl dat niet eens hoort te kunnen..
Het enige wat tot nu toe helpt om mijn startscherm weer op portret weergave te krijgen is een rotation app, alleen dan zijn ook alle apps in portret weergave terwijl sommige apps dat niet ondersteunen..
Ik hoor graag van jullie.

Mvg,
Jeroen

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/A9QFlJTCQAAWMrm.png
Afbeelding hoe het er uitziet

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Keertje via applicaties de gegevens van twlauncher de wissen.... Je bent dan wel je instellingen van je home screens kwijt

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• ReflexRR
Dat werkt niet..

Verwijderd

Wat heb je daarvoor gedaan?

• ReflexRR
Bedoel je hoe ik de gegevens van twlauncher heb geprobeerd te wissen?
Instellingen>applicaties>Applicaties beheren>Alles>Startpagine gegevens gewist(twlauncher staat er niet bij)

• ReflexRR
Ik ga mobiel resetten wel eens proberen..

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Kan ook touchwiz-start heten

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• ReflexRR
Staat er niet bij.. Het zal wel aan mn mobiel liggen, USB wil nu ook niet meer aangesloten worden op pc. Ook als ik iemand bel staat mijn mobiel op één of andere manier meteen op luidspreker..
Pagina: 1